مسئول واحد تحقیقات آلودگی هوا، سلامت و بیماریهای شغلی پژوهشكده سل و بیماریهای ریوی از برگزاری همایش یك روزه «آزبست و سلامت» در تاریخ 29 مردادماه 88 خبر داد.

دكتر سوسن صالح پور با اشاره به موارد زیاد مراجعین با سرطانها و بیماریهای مرتبط با مصرف آزبست به مركز مسیح دانشوری، هدف از برگزاری این همایش را آگاه سازی جامعه متخصصین در خصوص عوارض مصرف آزبست در ایران خواند.

وی افزود: آزبست و محیط زیست، آزبست در محیط كار، آزبست و جایگزین‌های آن، مصرف آزبست در ایران، عوارض و بیماریهای ناشی از مصرف آزبست، غرامت و بیماریهای شغلی ناشی از آزبست و كنترل بیماریهای شغلی و محیطی ناشی از آزبست از جمله محورهایی است كه در این همایش مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: همایش «آزبست و سلامت» 29 مرداد ماه در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

دكتر صالح پور افزود: علاقمندان جهت شركت در همایش می‌توانند چكیده و متن كامل مقالات خود را به همراه مشخصات كامل نویسنده مسئول و شماره تماس تا پایان تیر ماه 1388 به پست الكترونیكی air.health@nritld.ac.ir یا نشانی مركز مسیج دانشوری،‌واحد تحقیقات آلودگی هوا، سلامت و بیماریهای شغلی ارسال نمایند.

مسئول واحد تحقیقات آلودگی هوا،‌سلامت و بیماریهای شغلی در پایان اظهار كرد: مخاطبان این همایش متخصصین طب كار، انكولوژی،‌داخلی،‌پاتولوژی، رادیولوژی، فوق تخصص‌های ریه، جراحی توراكس، پزشكان عمومی و نیز متخصصین رشته‌های دیگر از جمله بهداشت حرفه‌آی و محیط می‌باشند و به شركت كنندگان 3 امتیاز بازآموزی تعلق می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha