مدیر امور استان های سازمان غذا و دارو، از برگزاری همایش های معاونین غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در روزهای ۱۵ و ۱۶ مهر ماه جاری به میزبانی تبریز خبر داد.

سلامت نیوز:مدیر امور استان های سازمان غذا و دارو، از برگزاری همایش های معاونین غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در روزهای ۱۵ و ۱۶ مهر ماه جاری به میزبانی تبریز خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مهندس عباس مهدیزاده با اشاره به برگزاری دو بار در سال این همایش، در خصوص اهداف و سیاست های مورد توجه سازمان  متبوعش درخصوص این گردهمایی کشوری اظهار داشت: در برنامه اول که اردیبهشت ماه برگزار گردید، سیاست های کلان و اولویت دار مطرح شده و در گردهمای دوم، عملکرد معاونین بر اساس شاخص های آن سیاست ها مورد سنجش قرار می گیرد.


وی در ادامه به موضوع اجرای سامانه جامع غذا و دارو بعنوان یکی از محوری ترین برنامه های این همایش اشاره نمود و گفت: اجرای صحیح این طرح موجبات ارتقای خدمات رسانی در حوزه های مرتبط با وظایف سازمان غذا و دارو را فراهم خواهد نمود به گونه ای که با مدیریت مناسب این طح تخلفات در زمینه عدم انطباق با محصولات سلامت محور به صورت محسوس کاهش خواهد یافت.


مدیر امور استان های سازمان غذا و دارو، موضوع مدیریت خدمات داروخانه های بیمارستانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در طرح تحول نظام سلامت این حوزه نقش تعیین کننده ای در تامین و تدارک تجهیزات، ملزومات پزشکی و نیز دارو برای بیمارستان های کشور داشته است به همین منظور دانشگاه هایی که تجریه موفقی در این موضوع داشته اند به عنوان الگو آنها را با دیگردانشگاه ها به اشتراک خواهند گذاشت.


وی در پایان گفت: یکی دیگر از مهمترین اولویت های همایش تبریز را که مسئولیت آن بطور مستقیم با امور استان های سازمان خواهد بود، رتبه بندی معاونت ها بر اساس شاخص ها مد نظر ادارات کل سازمان است که به صورت ویزه درباره آن صحبت خواهد شد.
مهدیزاده تاکید کرد: نتایج این رتبه بندی ها در پایان سال اعلام خواهد گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha