سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

پسری جوان كه مردی غریبه را به دلیل ارتباط با مادرش به قتل رسانده بود در آستانه اعدام قرار گرفت.

سلامت نیوز: پسری جوان كه مردی غریبه را به دلیل ارتباط با مادرش به قتل رسانده بود در آستانه اعدام قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، رسیدگی به این پرونده از دهم تیر ٩٠ با كشف جسد مردی جوان كه با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود از سوی ماموران پلیس پاكدشت آغاز شد. در تحقیقات پلیس سه ماه بعد از كشف جسد، درحالی كه هویت مقتول شناسایی شده بود، مشخص شد كه خودروی مقتول از سوی یك مرد به فروش رسیده است.

بلافاصله خریدار شناسایی و از طریق او مرد فروشنده دستگیر شد. وی كه سعی می‌كرد منكر هرگونه دخالت در قتل باشد، در نهایت، قتل را پذیرفت و به كارآگاهان گفت: «مقتول را از قبل می‌شناختم. او دوست خانوادگی ما بود. اما بعد از مدتی متوجه شدم به مادرم نظر بد دارد و با او در ارتباط است. برای همین روز حادثه او را به خانه‌ام در تهرانسر بردم تا با او صحبت كنم. وقتی بحث مادرم را مطرح كردم، مقتول به من گفت كه به تو ربطی ندارد و من می‌خواهم با مادرت ارتباط داشته باشم.

این حرف‌هایش باعث شد به‌شدت عصبانی شوم، برای همین با هم درگیر شدیم و من او را با ضربه چاقو كشتم. بعد از آن جسدش را در پاكدشت رها كردم و خودرویش را دزدیدم. پس از آن با جعل سند خودروی مقتول را فروختم كه دستگیر شدم. » با اعتراف متهم، پرونده او پس از صدور كیفرخواست به شعبه ١١٣ وقت دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد. متهم در این شعبه پس از برگزاری جلسه محاكمه به قصاص و به اتهام جعل سند و كلاهبرداری نیز به ١٤ سال زندان محكوم شد.

صبح یكشنبه این حكم به تایید قضات دیوان عالی كشور رسید و متهم در لیست اعدام قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha