استاندار گلستان با حضور در بندر ترکمن و دیدار با خانواده فرماندار فقید این شهرستان به طور رسمی خبر درگذشت خانم نازقلچی را به بازماندگان وی اعلام کرد. همچنین اعلام شد که از 49 جان‌باخته گلستانی حادثه منا تنها یک نفر شیعه بوده و سایرین از هموطنان سنی بودند.

سلامت نیوز: استاندار گلستان با حضور در بندر ترکمن و دیدار با خانواده فرماندار فقید این شهرستان به طور رسمی خبر درگذشت خانم نازقلچی را به بازماندگان وی اعلام کرد. همچنین اعلام شد که از 49 جان‌باخته گلستانی حادثه منا تنها یک نفر شیعه بوده و سایرین از هموطنان سنی بودند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، حسن صادقلو با ابراز تاسف و تاثر از وقوع این ضایعه دردناک مصیبت وارده را به همسر و دو فرزند مرحومه مرجان نازقلچی و تمام مردم بندر ترکمن تسلیت گفت.

فرماندار ترکمن

استاندار گلستان با اشاره به توانایی مدیریتی بالای وی این ضایعه را دردناک دانست و افزود: امیدواریم خداوند به بازماندگان صبر عنایت کرده و مردم نیز با حضور در مراسم عزاداری عزیزان جان باخته در فاجعه منا موجبات تسلی خانواده‌هایشان را فراهم آورند.

استاندار گلستان یادآور شد: وی در مدت تصدی پست فرمانداری شهرستان ترکمن ثابت کرد که امانت داری صدیق بر این اعتماد بودند و به شایستگی از حقوق مردم شهرستان ترکمن دفاع کردند.

مرحومه مرجان نازقلچی بنا به گزارشات اولیه جز مصدومان فاجعه منا بود اما با گذشت زمان اخباری مبنی بر مفقودی وی منتشر شد و در نهایت نام فرماندار شهرستان ترکمن در بین زایران جان باخته گلستانی قرار گرفت اما هنوز پیکر وی به میهن بازنگشته است.

نازقلچی در 31 فروردین سال گذشته تصدی فرمانداری شهرستان ساحلی ترکمن در غرب استان گلستان را بر عهده گرفته بود.

از استان گلستان 1800 نفر در قالب 13 کاروان به مکه اعزام شده بودند که در روز عید قربان در مراسم رمی جمرات 49 تن جان باختند که از این تعداد به جز یک نفر همگی اهل سنت بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha