وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعیین و اعلام اولویت‌های سرمایه‌گذاری خیران سلامت در زمینه خدمات بهداشتی و سلامت تا یک ماه و نیم آینده خبر داد.

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعیین و اعلام اولویت‌های سرمایه‌گذاری خیران سلامت در زمینه خدمات بهداشتی و سلامت تا یک ماه و نیم آینده خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در نشست صمیمی با خیران حوزه سلامت که در محل تالار راد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تا یک ماه و نیم آینده اولویت‌های سرمایه‌گذاری خیران سلامت در زمینه خدمات بهداشتی و سلامت به تفکیک استان‌های کشور اعلام خواهد شد.


وی ادامه داد: در این راستا در همه استان‌ها مراکز بهداشت، بیمارستان‌ها، تجهیزات و ... بررسی می‌شود و اولویت‌های سرمایه‌گذاری خیران سلامت در قالب یک سامانه اعلام خواهد شد که بر اساس آن مشکلات دسته‌بندی می‌شود و مواردی که مرتبط به بهداشت باشد توسط وزارت بهداشت رفع مشکل خواهد شد.
وزیر بهداشت افزود: همچنین در این زمینه با وزیر اقتصاد، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مسوولان گمرک و نماینده خیران سلامت جهت حمایت بیشتر و رفع مشکلات‌ صحبت خواهم کرد.


هاشمی با تاکید بر اینکه توجه به امر سلامت کشور از جمله اولویت‌های کاری دکتر روحانی در دولت فعلی است، گفت: ایشان در روز‌هایی که از نظر اقتصادی روز‌های بسیار سختی بوده است بازهم توجه به سلامت داشته‌اند و از طرح‌های حوزه بهداشت و سلامت حمایت لازم را داشته‌اند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ساخت مدرسه همانند گذشته نیاز نیست از این‌ رو به خیران توصیه می‌کنیم تا با حمایت از طرح‌هایی در حوزه سلامت و بهداشت که مخاطبان فراوانی را در برمی‌گیرد یادگار خوب و مفیدی از خود برای ملت ایران به جای بگذارند.


وزیر بهداشت خطاب به خیران سلامت، خاطرنشان کرد: در غفلت و شرایط آشوب‌زده دنیا و زندگی مدرن فعلی ارتقا مکارم اخلاقی که علت اصلی بعثت پیامبر نیز بوده بیش از هرچیزی ضروری است و از خودگذشتی مالی خیران برای سلامت دیگران بسیار ارزشمند محسوب می‌شود.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha