چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 163813

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از آغاز توزیع شیر رایگان در تمام مدارس کشور به میزان ۷۰ نوبت در سال تحصیلی، از نیمه دوم مهر ماه خبر داد.

سلامت نیوز: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از آغاز توزیع شیر رایگان در تمام مدارس کشور به میزان ۷۰ نوبت در سال تحصیلی، از نیمه دوم مهر ماه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «وضعیت توزیع شیر رایگان در مدارس چگونه است؟»، اظهار داشت: کار توزیع 70 نوبت شیر رایگان در مدارس کشور برای سال تحصیلی جاری از نیمه دوم مهر ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: برای توزیع شیر رایگان در مدارس، 450 میلیارد تومان از محل هدفمندی رایانه‌ها و 150 میلیارد تومان از محل اعتبارات آموزش و پرورش هزینه خواهیم کرد.

بطحایی با بیان اینکه توزیع شیر رایگان برای دانش‌آموزان به صورت نمادین از روز نخست آغاز سال تحصیلی در برخی مدارس آغاز شد، خاطرنشان کرد: شیر رایگان در سال جاری در تمام پایه‌های تحصیلی توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امسال بهترین سالی است که در حوزه شیر مدارس اعتبارات خواهیم داشت، زیرا اعتبارات شیر مدارس مشخص است و از نیمه دوم مهر ماه کار توزیع شیر رایگان در مدارس آغاز می‌شود.

وی در خصوص زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معوق بازنشستگان آموزش و پرورش،گفت: متأسفانه هنوز اعتباری برای پرداخت پاداش پایان خدمت دریافت نکرده‌ایم.

بطحایی افزود: پاداش پایان خدمت فرهنگیانی که در نیمه دوم سال 93 بازنشسته شدند هنوز پرداخت نشده است و در انتظار تخصیص اعتبارات کافی در این خصوص هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha