سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق ناگهانی یک دستگاه سواری پراید در بزرگراه شهید باکری خبر داد.

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق ناگهانی یک دستگاه سواری پراید در بزرگراه شهید باکری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، "سیدجلال ملکی" در این باره گفت: در ساعت 17:30 روز (چهارشنبه) حادثه حریق یک دستگاه خودروی سواری به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید باکری، نرسیده به پل حکیم اعزام کرد.

آتش سوزی ماشین

ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل اظهار کرد: پس از حضور نخستین ایستگاه آتش‌نشانی در محل، عملیات اطفای حریق بلافاصله آغاز شد و گروه اعزام شده از ایستگاه دیگر نیز به دلیل اتمام عملیات به ایستگاه بازگشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف چند دقیقه شعله‌های آتش در این خودروی سواری را خاموش کردند، درباره چگونگی وقوع این حریق اظهار کرد: برابر گفته شاهدان، سواری پراید در حال حرکت در مسیر خود بوده که ناگهان موتور این خودرو شعله‌ور شده و راننده آن که یک خانم بود بلافاصله از خودرو پیاده شده و با 125 تماس گرفته است.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، افزود: ترافیک سنگینی در پی این حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید باکری ایجاد شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha