سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی مجتمعی در شمال تهران و نجات 20 نفر از ساکنان آن و برخورد یک دستگاه هیوندا با جرثقیل در خیابان سوری خبر داد.

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی مجتمعی در شمال تهران و نجات 20 نفر از ساکنان آن و برخورد یک دستگاه هیوندا با جرثقیل در خیابان سوری خبر داد. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، جلال ملکی با اعلام جزئیات حادثه آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی که ساعت 2:39 بامداد امروز جمعه 17 مهر سال جاری در خیابان جعفری محله دربند رخ داد، اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع حادثه، 5 ایستگاه همراه خودروی تنفسی، نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام می‌شود و مشاهده می‌گردد که در مجتمعی 4 طبقه متشکل از 24 واحد مسکونی که 2 طبقه پارکینگ نیز دارد، 2 دستگاه خودروی سواری در طبقه 1- دچار آتش‌سوزی شده‌اند و کاملاً‌ شعله‌ور هستند و دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته است.


وی افزود: به توصیه آتش‌نشانان همه ساکنان در واحدهای خود در کنار بالکن‌ها ماندند زیرا راه‌پله‌ها ناایمن شده بود. بلافاصله آتش خاموش، دود تخلیه و پس از ایمن‌سازی، 20 نفر از ساکنان که محبوس شده بودند به سلامت و بدون آسیب‌دیدگی خارج و به فضای باز منتقل شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، ادامه داد: پس از این محل تحویل مالکان و نیروی انتظامی شد و این عملیات ساعت 5:06 بامداد به پایان رسید.
ملکی از جزئیات حادثه‌ای دیگر در ساعت 4:33 بامداد امروز در خیابان سوری خبر داد و اظهار داشت:‌ یک دستگاه خودروی هیوندای شاسی‌بلند با برخورد به یک دستگاه جرثقیل که کنار خیابان پارک شده بود منجر به آسیب دیدن دو سرنشین خودروی هیوندا می‌شود که یکی از آنها آقایی حدوداً 36 ساله بود که پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج و راننده که خانمی جوان بود دچار آسیب‌دیدگی شده و درون خودرو محبوس بود.


وی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده را خارج و هر دو سرنشین جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، خاطر نشان کرد: پس از انتقال خودرو به محلی امن در ساعت 5:18 بامداد محل حادثه جهت بررسی علت آن تحویل پلیس راهور شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha