مدیر اسبق بخش اندودانتیکس دانشکده دندانپزشکی مشهد با اشاره به سطح علمی شور در حوزه علوم دندانپزشکی اظهار کرد: ایران در علم دندان‌پزشکی سطح خوبی در دنیا دارد.

سلامت نیوز: مدیر اسبق بخش اندودانتیکس دانشکده دندانپزشکی مشهد با اشاره به سطح علمی شور در حوزه علوم دندانپزشکی اظهار کرد: ایران در علم دندان‌پزشکی سطح خوبی در دنیا دارد.


به گزارش سلامت  نیوز به نقل ازایسنا، دکتر عبدالله سلوتی با بیان این مطلب اظهار کرد: دانشجویان دندانپزشکی امروز باید بتوانند ارتباطات بین‌المللی داشته باشند و در کنگره‌ها و سمینارهای خارجی شرکت کنند تا اطلاعات جدید در خصوص این دانش به دست آورند.
سلوتی عنوان کرد: ما می‌توانیم به جایی برسیم که از ما دعوت شود تا کنگره‌های بین‌المللی شرکت کنیم. نباید ما منتظر دعوت آن‌ها باشیم. باید خودمان در این کنگره‌ها شرکت نماییم.


مدیر اسبق بخش اندودانتیکس دانشکده دندانپزشکی مشهد خاطرنشان کرد: ما در این دانش از سطح خوبی برخوردار هستیم و همیشه درصد قابل توجهی از مقالات مجلات بین‌المللی را ایرانیان نگاشته‌اند. من در بسیاری از کنگره‌های بین‌المللی دیده‌ام که دانشمندان زیادی به مقالات ایرانی اشاره می‌کنند.
وی اضافه کرد: البته نباید به این سطح قناعت کرد و باید سعی کرد بهترین‌ها از دنیا به ایران بیایند تا کیفیت آموزش و تحقیق افزایش یابد.


تحقیقات ایرانی‌ها در حوزه تروماتولوژی من را تحت تاثیر قرار داداستاد گروه جراحی فک و صورت دانشگاه کویت با اشاره به دستاوردهای کشور در حوزه تروما تصریح کرد: تحقیقات ایرانی‌ها در حوزه تروماتولوژی من را تحت تاثیر قرار داد.


 پروفسور لارس اندرسون در حاشیه اولین همایش بین‌المللی صدمات دندانی و دومین سمپوزیوم انجمن اندودانتیست‌های ایران، در خصوص حضورش در این کنگره اظهار کرد: من خیلی خوشحال هستم که به ایران آمده‌ام و سخنرانی‌هایی که در این همایش ابراز شد از استانداردهای بالایی برخوردار بود.
وی ادامه داد: خیلی خوب است که این متخصصین و دندان‌پزشکان دور هم جمع شوند و تبادل علمی داشته باشند.
استاد گروه جراحی فک و صورت دانشگاه کویت با بیان اینکه من سردبیر یکی از مجلات بین‌المللی نیز بوده‌ام، گفت: پیش از این نیز شنیده بودم که ایرانی‌ها در تحقیقات قوی هستند و حضور در این همایش بسیار من را تحت تاثیر قرار داد.


اندرسون با اشاره به زمینه‌های همکاری بین محققان ایرانی با انجمن دنتال‌ترومالوژی عنوان کرد: خوشبختانه گام اول در این زمینه در ایران برداشته شده است و بهتر است که این فعالیت‌ها ادامه یابد و این گروه بزرگ‌تر شود.


وی اضافه کرد: این همایش می‌تواند زمینه‌ای برای شرکت در کنگره‌های بین‌المللی بیشتری شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اولین همایش بین‌المللی صدمات دندانی و دومین سمپوزیوم انجمن اندودانتیست‌های ایران، استاد گروه جراحی فک و صورت دانشگاه کویت همچنین در خصوص تجربه سفر به ایران، میهمان‌نوازی ایرانی‌ها را عالی توصیف و اظهار کرد: دوستان ایرانی این شهر را به من نشان دادند و من خیلی خوشحالم که اینجا هستم. امیدوارم این همکاری‌ههای علمی ادامه یابد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مشاوره پزشکی ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    بسیار عالی بود. ممنون