شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 163980

اسناد و مدارک علمی درباره فواید "زایمان طبیعی" آنقدر وجود دارد که بر هیچ کسی این امر پوشیده نیست ولی با وجود تمام این فواید؛ یک مشکل بزرگ یعنی همان (درد) در زایمان طبیعی باعث شده است سایه سنگینی بر تمام فوایدش سنگینی کند.

11 روش کاهش درد زایمان طبیعی

سلامت نیوز:اسناد و مدارک علمی درباره فواید "زایمان طبیعی" آنقدر وجود دارد که بر هیچ کسی این امر پوشیده نیست ولی با وجود تمام این فواید؛ یک مشکل بزرگ یعنی همان (درد) در زایمان طبیعی باعث شده است سایه سنگینی بر تمام فوایدش سنگینی کند.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از تسنیم، در فواید "زایمان طبیعی" آنقدر اسناد و مدارک علمی وجود دارد که بر هیچ کسی پوشیده نیست ولی با وجود تمام این فواید یک مشکل بزرگ در زایمان طبیعی باعث شده است سایه سنگینی بر تمام فواید سنگینی کند و آن هم دردهای زایمان طبیعی است بطوریکه بسیاری از مادران و زنان در تمام دنیا با وجود تمام این فواید باز هم به چشم شک و تردید به زایمان طبعی می‌نگردند.


با این وجود در کشورهای پیشرفته و ترغیب کننده زایمان طبیعی روش‌های کاهش درد و به نوعی زایمان بی‌درد برای زایمان طبیعی رواج پیدا کرده است تا زنان با کمترین درد و استرس اقدام به زایمان طبیعی کنند. بنابراین یازده روش کاهش درد در زایمان طبیعی تشریح می‌شود.



11 روش برای کاهش درد زایمان طبیعی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha