رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار کلید نهایی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی خبر داد و گفت: فرم انتخاب محل تحصیل به صورت اینترنتی منتشر شد و داوطلبان تا 30 تیرماه فرصت دارند نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

کی قباد طاهرنژاد در گفتگو با مهر افزود: با توجه به اینکه در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی مدارک داوطلبان هنگام ثبت نام اخذ شده در این دوره به جای اسامی سه برابر ظرفیت، تمامی داوطلبان می توانند فرم انتخاب محل تحصیل را تکمیل کنند و بر اساس اولویت نمره پذیرفته می شوند.

داوطلبان تا 30 تیرماه باید محل تحصیل خود را انتخاب کنند

وی اضافه کرد: فرم انتخاب محل تحصیل در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 89-88 می توانند تا 30 تیرماه محل تحصیل خود بر اساس آخرین جدول ظرفیت پذیرش اعلام شده انتخاب کنند.

پذیرفته نشدگان به ترتیب اولویت بعد از 20 شهریور به شعب پذیرنده معرفی می شوند

طاهرنژاد با اشاره به نحوه انتخاب محل تحصیل برای داوطلبان ادامه تحصیل در شعب بین الملل به مهر گفت: متقاضیان ادامه تحصیل در شعب بین الملل باید به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای دارای شعبه بین المللی مراجعه کنند. اسامی پذیرفته نشدگان آزمون به ترتیب اولویت نمره بعد از تاریخ 20 شهریور ماه سال جاری به شعب پذیرنده معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر نیاز به انتخاب دانشگاههای شعب بین الملل در فرم انتخاب محل نیست و کارنامه و پاسخنامه داوطلبان همزمان با اعلام نتایج نهایی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج خواهد شد. هم اکنون دانشگاههای علوم پزشکی زاهدان، شیراز، کرمان، اهواز، شهیدبهشتی، ایران، یزد و تبریز دارای شعبه بین المللی و رشته های مقطع کارشناسی ارشد هستند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: 32 دانشگاه علوم پزشکی، موسسه تحقیقاتی رازی، سازمان انتقال خون ایران، دانشگاه شاهد، انستیتو پاستور ایران، مرکز قلب و عروق شهید رجایی و دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد علوم دارویی از جمله مراکز آموزشی پذیرنده دانشجوی کارشناسی ارشد هستند.

ظرفیت نهایی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی

وی ظرفیت نهایی اعلام شده برای آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی را یک هزار و 522 نفر اعلام کرد و افزود: ظرفیت پذیرش شعب بین الملل دانشگاههای علوم پزشکی نیز 280 نفر اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha