سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به ادامه بررسی لایحه حمایت ازحقوق کودکان و نوجوانان درجلسه امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: دربررسی 15 ماده ازاین لایحه تکالیف وزارت آموزش وپرورش و بهداشت و درمان در حمایت از حقوق کودکان مشخص شده است.

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به ادامه بررسی لایحه حمایت ازحقوق کودکان و نوجوانان درجلسه امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: دربررسی 15 ماده ازاین لایحه تکالیف وزارت آموزش وپرورش و بهداشت و درمان در حمایت از حقوق کودکان مشخص شده است.

محمدعلی اسفنانی درگفت وگو با خانه ملت، درتشریح جلسه امروز یکشنبه ( 19 مهر) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: درجلسه امروز مواد دیگری از لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرارگرفت که تا کنون 15 ماده از این لایحه تصویب شده است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهرو چادگان درمجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف وظایف آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان در لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان، افزود: دربحث تکالیف مربوط به آموزش و پرورش، این وزارتخانه مکلف شد که شرایط مناسب برای تحصیل کلیه کودکان و نوجوانان را به نحوی فراهم کند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، تاکید کرد: همچنین  آموزش های لازم به مربیان کلیه مقاطع تحصیلی داده شود، البته والدین را نیز دربحث حقوق کودکان و نوجوانان باید راهنمایی کرد، اما دربحث تکالیف وزارت بهداشت مقرر شد که خدمات مربوط به حقوق کودک ارتقاء پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha