دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

تحقیقات درخصوص مرگ دختر ۱۳ ساله‌ای که از روی پل رسالت به پایین سقوط کرده، آغاز شده است.

سلامت نیوز: تحقیقات درخصوص مرگ دختر ۱۳ ساله‌ای که از روی پل رسالت به پایین سقوط کرده، آغاز شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، ساعت 20:45شنبه بازپرس احمدبیگی كشیك جنایی پایتخت در جریان مرگ دختر دانش‌آموزی در شرق پایتخت قرار گرفت و راهی آنجا شد. آنطور كه به‌نظر می‌رسید دخترنوجوانی از روی پل رسالت به پایین سقوط كرده و جان باخته بود. دوست قربانی كه حسابی از مرگ او شوكه شده بود در برابر تیم تحقیق چنین گفت:

امروز ظهر بعد از تعطیلی مدرسه به خانه دوستم رفتم. بعد از چند ساعت دوستم گفت كه برای انجام كارهای مدرسه نیاز به چسب دارد و از من خواست تا همراهش بروم و چسب بخریم. وی ادامه داد: وقتی روی پل رسیدیم او گفت كه حال و روز خوبی ندارد و از این زندگی خسته شده است. حرف‌های عجیبی می‌زد و می‌گفت كه قصد خودكشی دارد.

من دستانش را گرفته بودم اما او می‌خواست هر طور شده خودش را از روی پل به پایین پرتاب كند. من سعی كردم مانع تصمیم او شوم اما با این حال دوستم ناگهان دست مرا پس زد و خودش را به پایین پرتاب كرد. دختر نوجوان زیر پل مقابل یك اتوبوس افتاده بود.

در همین حال راننده اتوبوس گفت:از ترمینال شرق مسافر سوار كرده بودم و به سمت بابلسر می‌رفتم. در نزدیكی پل رسالت ناگهان دیدم چیزی از بالای پل در حال سقوط به وسط اتوبان است، ابتدا با خود تصور كردم جعبه كارتن بزرگ و یا پلاستیك ضایعات است اما به محض رسیدن به زیر پل تازه متوجه شدم كه یك دختر نوجوان است. همانجا پایم را روی پدال ترمز گذاشتم و ایستادم.
دختر نوجوان اما بر اثر سقوط جان باخته بود و من از دیدن صحنه مرگ او خیلی متاثر شدم.

لازم به ذکر است،تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha