دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

مرد جوان که پس از به‌بارآوردن بدهی ۲ میلیارد تومانی تصمیم گرفته بود خود و همسرش را به قتل برساند، پس از قتل همسرش جرأت تیراندازی به‌خودش را پیدا نکرد.

سلامت نیوز: مرد جوان که پس از به‌بارآوردن بدهی ۲ میلیارد تومانی تصمیم گرفته بود خود و همسرش را به قتل برساند، پس از قتل همسرش جرأت تیراندازی به‌خودش را پیدا نکرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، صبح شنبه، صدای شلیك گلوله در یكی از مجتمع‌های مسكونی در كرمانشاه پیچید. گلوله از سلاح مرد جوانی شلیك شده بود كه در یكی از واحدهای مجتمع زندگی می‌كرد و پس از اصابت به همسر جوان او، باعث مرگ وی شده بود. همسایه‌ها با شنیدن صدای شلیك پلیس را خبر كردند و طولی نكشید مأموران راهی محل حادثه شدند.

جنایت در مجتمعی در حوالی میدان مركزی كرمانشاه رخ داده بود و مأموران پس از ورود به آپارتمان دریافتند كه شوهر مقتول عامل این جنایت بوده است. مرد جوان دستگیر شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل همسرش اعتراف كرد. او گفت: از مدتی قبل به‌خاطر معاملاتی كه انجام دادم ضرر كردم و ناگهان ورشكست شدم.

حدود 2میلیارد تومان بدهی بالا آوردم و این در حالی بود كه توانایی پرداخت این بدهی را نداشتم. از طرفی طلبكارها فشار می‌آوردند و پولشان را می‌خواستند. هر چه تلاش كردم، موفق نشدم طلب آنها را پرداخت كنم. دیگر به آخر خط رسیده بودم و زندگی برایم تیره و تار شده بود. برای همین تصمیم گرفتم پیش از اینكه به زندان بیفتم، به زندگی‌ام پایان دهم.

متهم ادامه داد: من عاشق همسرم بودم و علاقه زیادی به او داشتم. نمی‌خواستم پس از من با مشكلاتی كه به بار آورده بودم، تنها بماند. با خودم گفتم كه او را هم باید از این زندگی خلاص كنم. نقشه كشیدم كه ابتدا او را به قتل برسانم و پس از آن دست به‌خودكشی بزنم.

برای این كار سلاحی تهیه كردم و درحالی‌كه با همسرم در خانه بودیم، بی‌آنكه متوجه شود به طرفش نشانه رفتم و به او شلیك كردم. پس از آن لوله اسلحه را روی سرم گذاشتم اما هر چه كردم، جرأت نكردم ماشه را بكشم. من ترسیده بودم. دست‌هایم می‌لرزید و در نهایت وقتی دیدم جرأت خودكشی ندارم، اسلحه را به كناری پرتاب كردم تا اینكه مأموران آمدند و دستگیر شدم. به گفته سرهنگ مرزبانی، جانشین رئیس پلیس استان كرمانشاه، برای متهم قرار قانونی صادر شده و تحقیقات درخصوص این پرونده و اعترافات او ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha