وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تصویب برجام می‌تواند به رفع تحریم‌های ایران در زمینه دارویی کمک کند.

تصویب برجام به رفع تحریم‌های دارویی کمک می‌کند

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تصویب برجام می‌تواند به رفع تحریم‌های ایران در زمینه دارویی کمک کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سید حسن هاشمی در نشست شورای اداری شهرستان آمل که همزمان با سفر هیات دولت به مازندران برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید برای افراد با تحصیلات بالاتر فرصت‌های جدیدی در زمینه اشتغال ایجاد شود، با اشاره به تصویب برجام در مجلس تصریح کرد: از همه کسانی که برای تصویب بر جام در کشور تلاش کردند تشکر می‌کنیم و امیدواریم در روز سه‌شنبه نیز شاهد باشیم که مجلس کمک کند تا مشکلات کشور کمتر شود.


وی با تاکید بر اینکه هیچ کس از تفرقه و اختلاف نفع نمی‌برد بلکه باید در کنار هم فرصت‌های کارآفرینی اشتغال و رونق اقتصادی را به وجود بیاوریم، عنوان کرد: باید واقع‌بین باشیم زیرا در حوزه درمان همانند بسیاری از زمینه‌ها، دشمنان ملت و انقلاب مسیر رشد و شکوفایی ایران را با تحریم‌ها سد کرده و مانع پیشرفت علمی، تجهیزات و مواد اولیه دارویی بودند.


وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه برای دریافت مقالاتی که موتور محرکه کشور است و می‌تواند در قریب به 500 مرکز پژوهشی مورد استفاده قرار گیرد دچار مشکلاتی بودیم، یادآور شد: باید با واقع‌بینی و انصاف به همه مسئولان کمک و زمینه بروز مشکل را برطرف کنیم.


این مقام مسئول با بیان اینکه مشکلات و گرانی را دولت هیچ گاه نفی کرده بلکه تلاش کرده است گرانی را پیشگیری کند، گفت: در کنار تلاش برای اشتغال ایجاد فرصت‌های جدید برای توسعه استان‌ها از وظایف اصلی دولت است.


500هزار میلیارد تومان اعتبار برای پایان طرح‌های نیمه‌تمام در کشور نیاز استوی با بیان اینکه طرح‌های نیمه‌تمام اگر در اولویت برنامه‌ها باشد کمک زیادی به رشد و شکوفایی کشور می‌کند، افزود: دولت طرح جدیدی به جز حوزه درمان و بهداشت شروع نکرده است و مجلس و دولت برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام با یکدیگر توافق کرده‌اند.


هاشمی با اعلام اینکه همه می‌دانند تا 30 سال آینده طرح کلنگ‌زنی شده داریم، افزود: 500هزار میلیارد تومان اعتبار برای پایان طرح‌های نیمه‌تمام در کشور نیاز است.
وی با اشاره به اینکه وقتی گره‌ای از کار مردم باز می‌شود خدمت به نظام است و مهم نیست چه پستی داشته باشیم، اظهار کرد: امیدواریم از مرحله مشکلات اقتصادی عبور کنیم و شرایط رضایتمندی مردم را فراهم آوریم.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha