سخنگوی سازمان امداد و نجات از وقوع زمین لرزه 5.3 ریشتری در روستای کلاته ابریشم در خراسان شمالی خبر داد و گفت: بر اثر این زمین لرزه تنها یک ترک خوردگی جزیی در مدرسه ابتدایی این روستا به وجود آمده است.

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان امداد و نجات از وقوع زمین لرزه 5.3 ریشتری در روستای کلاته ابریشم در خراسان شمالی خبر داد و گفت: بر اثر این زمین لرزه تنها یک ترک خوردگی جزیی در مدرسه ابتدایی این روستا به وجود آمده است. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،‌سید مصطفی مرتضوی از وقوع یک زمین لرزه 5.3 ریشتری در روستای کلاته خراسان شمالی خبر داد.


وی با بیان اینکه این زمین لرزه ساعت 1:07 بامداد امروز رخ داده است، گفت: بلافاصله بعد از وقوع حادثه به عوامل امدادی یکه سعود در 47 کیلومتری محل حادثه و عوامل امدادی راز در 71 کیلومتری و عوامل امدادی پیش‌قلعه در 100 کیلومتری حادثه آماده باش اعلام کردیم.


سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطر نشان کرد: تا ساعت 3:30 بامداد امروز تیم‌های ارزیاب در منطقه مشغول ارزیابی خسارات وارده بودند و طبق گزارشات هیچگونه خسارت مالی و جانی به جز ترک خوردگی جزیی مدرسه ابتدایی در روستای کلاته ابریشم گزارش نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha