رییس بخش بیهوشی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان شریعتی گفت: رابطه پزشک و بیمار در سال‌های اخیر امری فراموش شده تلقی می‌شد، اما در حال حاضر رابطه پزشک و بیمار در بیمارستان‌ها روند خوبی در پیش گرفته و بیمارستان‌ها به سمت ارتقا در این زمینه سوق داده شده‌اند.

سلامت نیوز:رییس بخش بیهوشی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان شریعتی گفت: رابطه پزشک و بیمار در سال‌های اخیر امری فراموش شده تلقی می‌شد، اما در حال حاضر رابطه پزشک و بیمار در بیمارستان‌ها روند خوبی در پیش گرفته و بیمارستان‌ها به سمت ارتقا در این زمینه سوق داده شده‌اند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا، حقوق گیرنده خدمت را بخش مهمی از روش ارزشیابی بیمارستان‌های دانشگاهی و غیر‌دانشگاهی دانست و گفت: رابطه بیمار و کادر درمان بخش مهمی از حقوق گیرنده خدمت را تشکیل می‌دهد و بیمارستان در این راستا کلاس‌ها و جلساتی را برای آموزش دستیاران و پزشکان برگزار می‌کند.


معاون آموزشی - پژوهشی بیمارستان شریعتی، بیمارستان را محیطی پر تنش برای ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت خواند و گفت: بیمارستان های دانشگاهی با بیمارستان های غیردانشگاهی در سه حیطه آموزش، پژوهش و درمان دارای تفاوت‌های عمده‌ای هستند و چون بخشی از کادر درمان مثل دستیاران خود نیز در حال آموزش دیدن هستند، بنابراین امکان برخورد صد در صد حرفه‌ای در همه موارد وجود ندارد.


این متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه افزود: روابط بین پزشک و بیمار باید تلطیف شده و اختلالات آن به حداقل برسد. کادر درمان تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهند داد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha