حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم اظهار کرد: امسال مردم ما پیش از ماه محرم دلشان پر از غم و اندوه شد و به خاطر فاجعه منا که دست کم در قدم‌های بعدی نشان از بی تدبیری حاکمان سعودی بود، متاسفانه هزاران تن از مردم مسلمان از سراسر دنیای اسلام جان باختند و از جمله حاجیان عزیز ما که تاکنون اجساد مطهر حدود 400 نفر از آنها به میهن بازگشته است.

سیاستهای دولت در طرح تحول سلامت و امنیت غذایی ادامه خواهد یافت

سلامت نیوز: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم اظهار کرد: امسال مردم ما پیش از ماه محرم دلشان پر از غم و اندوه شد و به خاطر فاجعه منا که دست کم در قدم‌های بعدی نشان از بی تدبیری حاکمان سعودی بود، متاسفانه هزاران تن از مردم مسلمان از سراسر دنیای اسلام جان باختند و از جمله حاجیان عزیز ما که تاکنون اجساد مطهر حدود 400 نفر از آنها به میهن بازگشته است.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم باقی اجساد شناسایی شود و اگر مساله دیگری هست برای مردم روشن شود، افزود: باید از همه کسانی که برای تخفیف آلام مردم تلاش کردند، از بعثه مقام معظم رهبری گرفته تا سازمان حج و زیارت و وزارتخانه‌ها و دست اندرکاران تشکر کنم. البته هنوز بخش دیگری از کار باقی مانده و به خصوص باید علل این حادثه دردناک برای جهان اسلام شناسایی شود و امیدواریم دیگر چنین حوادثی تکرار نشود.

 

رییس جمهور گفت: مردم خودشان را برای نشان دادن عشق به خاندان رسالت آماده می کنند و به محرم نزدیک می شویم که همان نزدیک شدن به فرهنگ عاشورا، عزت، آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم و مسیر ناحق است.

دکتر روحانی همچنین تاکید کرد: سیاستهای دولت در طرح تحول سلامت و امنیت غذایی ادامه خواهد یافت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha