دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست معاونین آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از آغاز اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی خبر داد و به تشریح الگوی اجرای این بسته ها پرداخت.

سلامت نیوز:دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست معاونین آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از آغاز اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی خبر داد و به تشریح الگوی اجرای این بسته ها پرداخت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست معاونین آموزشی دانشگاههای علو م پزشکی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد، ضمن تشکر از مشارکت معاونین آموزشی دانشگاهها در تدوین بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی، نظرات ایشان در نشست های قبلی را منشأ تصمیمات مهمی در این زمینه دانست.


دکتر لاریجانی با بیان روند کلی تدوین بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی، به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم وجود افق روشن در پیش روی نظام های مدیریتی کشورها اشاره کرد و گفت: تدوین بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی افق روشنی را پیش روی دانشگاههای علوم پزشکی جهت حرکت در مسیر اعتلای این حوزه قرار داده است.


معاون آموزشی وزارت بهداشت هدف از برگزاری این نشست را ورود به فاز اجرای بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی بیان کرد و گفت: در تدوین بسته های تحول و نوآوری کلیه اسناد بالادستی کشور از منظر آموزش علوم پزشکی رصد شده و جامعیت در این حوزه از مزایای این بسته ها می باشد.


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت،دکتر لاریجانی اظهار داشت: همانطور که در تدوین بسته های تحول و نوآوری از نظرات کلیه دست اندرکاران طی جلسات متعدد بهره برداری شده، در بحث اجرا نیز سعی بر این است که کلیه برنامه ها و پروژه های مورد بررسی و حمایت قرار گیرد. اخیرا نیز طی مکاتبه ای از انجمن ها و قطب های علمی کشور خواسته شده برنامه هایی که در راستای اجرای بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی دارند به معاونت آموزشی ارسال نمایند.


معاون آموزشی وزارت بهداشت ابراز امیدواری کرد: همکاری جمعی در اجرای بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی موجبات ارتقاء نظام آموزش سلامت کشور را فراهم آورد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha