سلامت نیوز: جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با همکاری جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران دوره  آموزشی مشاوره ژنتیک را در  استان اصفهان برگزار می کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سازمان بهزیستی در راستای گسترش مراکز مشاوره ژنتیک تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران امضا نموده است. با اجرای این تفاهم نامه ، 5 دوره آموزشی مشاوره ژنتیک در استان‌های آذربایجان شرقی، گلستان، تهران، اصفهان و یزد برگزار می شود.

دوره آموزشی مشاوره ژنتیک شامل دوره های تئوری و عملی است که دوره تئوری شامل 120 ساعت آموزش برای گروه‌های پزشکی عمومی، متخصصان زنان و زایمان، اطفال، داخلی، پاتولوژی و پزشکی اجتماعی، PhD و کارشناسی ارشد ژنتیک، پرستاری و مامایی است.

متقاضیان می توانند پس از گذراندن دوره تئوری با شرکت در دوره های عملی که توسط سازمان بهزیستی استان‌ها انجام می شود برای کسب مجوز مرکز مشاوره ژنتیک از سوی سازمان بهزیستی اقدام نمایند.

 دوره آموزشی مشاوره ژنتیک در استان اصفهان به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در هفته آخر آبانماه برگزار خواهد شد.


متقاضیان ثبت نام می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر مرکز آموزش شماره 1 جهاددانشگاهی واقع در خیابان مرداویچ مراجعه و یا به سایت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به آدرس www.jdisf.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha