وعده ازدواج دامی بود كه مجرم سابقه‌دار با فریب دختران جوان آنها را سوار بر ارابه سفیدرنگ كرده و با تهدید چاقو، طلاهایشان را سرقت می‌كرد. تبهكار 30 ساله كه مهدی نام دارد، پس از بازداشت به جرائم خود اقرار كرد.

سلامت نیوز:وعده ازدواج دامی بود كه مجرم سابقه‌دار با فریب دختران جوان آنها را سوار بر ارابه سفیدرنگ كرده و با تهدید چاقو، طلاهایشان را سرقت می‌كرد. تبهكار 30 ساله كه مهدی نام دارد، پس از بازداشت به جرائم خود اقرار كرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، هجدهم شهریورماه بود كه اولین شكایت علیه این مرد فریبكار مطرح شد. شاكی كه دختری جوان بود به كارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران گفت: مدتی قبل با مرد جوانی آشنا شدم كه خودش را ناصر مرادی معرفی كرد. گاهی با او تلفنی حرف می‌زدم تا اینكه پیشنهاد ازدواج داد. امروز هم تماس گرفت و گفت می‌خواهد درباره پیشنهادی كه داده، حضوری حرف بزند. وقتی به محلی كه برای قرار تعیین كرده بود، رفتم با یك خودروی پژو 206 سفیدرنگ كنارم توقف كرد و خواست كه سوار شوم. به خاطر اینكه هنوز او را به خوبی نمی‌شناختم، درخواستش را رد كردم و خواستم پیاده شود و درخواستش را مطرح كند. او هم قبول كرد اما وقتی به طرفم آمد، چاقویی دستش بود كه با آن تهدیدم كرد و خواست كه سوار خودرو شوم. به خاطر اینكه محل خلوت بود، ترسیدم كه تهدیدش را عملی كند و با چاقو به من آسیب بزند به خاطر همین سوار شدم. ناصر با تهدید چاقو همه طلاهایی را كه همراهم بود، سرقت كرد. بعد من را از خودرو به بیرون انداخت و از محل دور شد. البته توانستم شماره پلاك او را یادداشت كنم.


كارآگاهان با بررسی شماره پلاك خودرو و تلفن همراه متهم بود كه متوجه شدند شكایت‌های مشابهی علیه این مرد در كلانتری‌های تهران ثبت شده است، بنابراین نام چند دختر دیگر هم در لیست شاكیان قرار گرفت. یكی از آنها گفت چند روز قبل بود كه با مرد جوان آشنا شدم. او خودش را ناصر مرادی معرفی كرد و گفت وضع مالی خوبی هم دارد تا اینكه یك روز كه تلفنی حرف می‌زدیم، پیشنهاد ازدواج داد و از من خواست درباره شرایط ازدواج با هم حرف بزنیم كه قبول كردم. وقتی به محل قرار رفتم با یك خودروی پژو 206 سفیدرنگ كنارم توقف كرد و خواست سوار شوم كه قبول كردم. در حالی كه او رانندگی می‌كرد، با هم حرف می‌زدیم تا اینكه در یك محل خلوت توقف كرد. ناگهان چاقو كشید و با تهدید خواست كه طلاهایم را به او بدهم. من هم از ترس جانم پول و طلاهایم را به او دادم. پس از آن من را از خودرو به پایین پرتاب كرد و گریخت.


 با اطلاعاتی كه شاكیان در اختیار پلیس گذاشتند، مجرم فریبكار شناسایی و سوار بر خودروی پژو 206 سفیدرنگ در میدان الغدیر یافت‌آباد بازداشت شد.
بررسی‌ها نشان داد كه نام واقعی او مهدی. ج 30 ساله است. او متأهل و از مجرمان سابقه‌دار است كه بارها به اتهام‌های‌ شركت در نزاع دسته‌جمعی، سرقت، غصب عناوین، اخاذی با چاقو و... دستگیر و راهی زندان شده بود. متهم وقتی مقابل شاكیان قرار گرفت به زورگیری و سرقت اموال آنها اقرار كرد.
سرهنگ كارآگاه احمـد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از آنجا كه احتمال می‌رود متهم مرتكب جرائم دیگر هم شده باشد، دستور انتشار تصویر بدون پوشش او از سوی قاضی صادر شده است و شاكیان می‌توانند به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha