رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌ احمر با اشاره به حضور دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین در روز عاشورا در کربلا گفت: به همین منظور یک تیم ۶۰ نفره به همراه ۲۴ تن دارو و تجهیزات به کربلا اعزام می‌شود.

سلامت نیوز:رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌ احمر با اشاره به حضور دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین در روز عاشورا در کربلا گفت: به همین منظور یک تیم ۶۰ نفره به همراه ۲۴ تن دارو و تجهیزات به کربلا اعزام می‌شود. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سیدعلی مرعشی در نشست خبری خود در مورد اعزام نیروهای مرکز پزشکی به کربلا برای روزهای عاشورا و اربعین گفت: یک تیم 60 نفره آماده است تا برای عاشورا در کربلا حاضر شود.


وی افزود: 24 تن دارو و تجهیزات نیز برای روزهای تاسوعا و عاشورا به کربلا ارسال شده است و تیم‌های ما آمادگی لازم را برای ارائه خدمات دارد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر همچنین در مورد مراسم اربعین نیز گفت: بر خلاف سال گذشته تصمیم داریم نیروهای خود را از 230 نفر فراتر ببریم و در این زمینه سپاه، شهرداری تهران و سازمان‌های دیگر اعلام آمادگی کردند تا به تیم پزشکی ما کمک کنند.


وی با بیان اینکه آمبولانس هوایی در سه نقطه مرزی با عراق مستقر خواهد بود، گفت: سپاه اعلام کرده در هر جایی که هلال‌احمر تعیین کند بیمارستان صحرایی برای اربعین دایر می‌کند همچنین ما 7 چادر خود در فاصله نجف تا کربلا را امسال به 10 مورد افزایش می‌دهیم.

       

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha