یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

دو زورگیر خطرناک خیابان غفاری پایتخت که با تهدید قمه اقدام به ایجاد رعب و وحشت و زورگیری از شهروندان می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سلامت نیوز: دو زورگیر خطرناک خیابان غفاری پایتخت که با تهدید قمه اقدام به ایجاد رعب و وحشت و زورگیری از شهروندان می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی هنگام گشت‌زنی در خیابان "غفاری" بودند كه مرد جوانی سراسیمه به آنها مراجعه كرد.

شاكی كه "ع" نام داشت به ماموران گفت دقایقی پیش با موتورسیكلتم در حال تردد بودم كه دو نفر سد راهم شدند و با تهدید قمه موتورسیكلتم را سرقت كرده و متواری شدند.

از آنجایكه از زمان سرقت زمان زیادی نگذشته بود ماموران بلافاصله با گرفتن مشخصات ظاهری متهمان از مالباخته به گشتزنی در آن محدوده پرداختند كه دقایقی بعد متهمان را با همان مشخصات كه با موتورسیكلت سرقتی در حال پرسه زدن بودند، مشاهده كرده و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

متهمان به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشتند كه با سرعت عمل به موقع پلیس دستگیر و به محل سرقت بازگرداندند.

در بازرسی از متهمان كه به علت مصرف مشروبات الكلی در حالت مناسب نبودند یك قبضه قمه و سه دستگاه تلفن همراه كشف شد.

ماموران متهمان را به همراه اموال مكشوفه و شاكی برای تكمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به كلانتری انتقال دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha