رئیس ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: انتخابات شورای عالی نظام پرستاری با حضور 163 نفر کاندیدای شورای عالی، در نهایت دقت و سلامت برگزار شد و 25 نفر که بالاترین رای را کسب کردند، انتخاب شدند.

اسامی منتخبان نظام پرستاری دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود

سلامت نیوز: رئیس ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: انتخابات شورای عالی نظام پرستاری با حضور 163 نفر کاندیدای شورای عالی، در نهایت دقت و سلامت برگزار شد و 25 نفر که بالاترین رای را کسب کردند، انتخاب شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سید حسن امامی رضوی گفت: انتخابات شورای عالی نظام پرستاری امروز با حضور 163 نفر کاندیدای شورای عالی و با حضور 134 نفر نمایندگان هیاتهای مدیره شهرستانها در نهایت دقت و سلامت کامل برگزارشد و طی آن 25 نفر که بالاترین رای را کسب کردند، انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزیهای کاملا منطقی که هیات عالی نظارت بر انتخابات و مرکز نظارت بر انتخابات و نیز اقداماتی که ستاد اجرایی انتخابات انجام داده بود،چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در نهایت دقت و سلامت کافی انجام شد.

امامی رضوی یادآور شد: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با مسئولیت قانونی که در این زمینه بر عهده داشت، تلاش کرد با فراهم کردن امکانات لازم ،مشارکت حداکثری گروه پرستاری را تدارک ببیند و خوشبختانه انتخابات در صحت و سلامت و با مشارکت حداکثری گروههای پرستاری برگزار شد.

رییس ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری ضمن تبریک به منتخبین شورای عالی نظام پرستاری ابراز امیدواری کرد که این گروه بزودی با تایید هیات مرکزی نظارت بر انتخابات وظیفه قانونی خود را در جهت اعتلای جایگاه پرستاری در کشور و ارتقای سطح خدمات پرستاری شروع کنند.

امامی رضوی در ادامه با اشاره به اهمیت سازمان نظام پرستاری در کشور گفت: شاید بیشترین جمعیت ارائه دهنده خدمات در گروه پزشکی پرستاران هستند و گروههای پرستاری بار مهمی از ارائه خدمات پزشکی در حوزه بهداشت و درمان کشور را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: پرستاران همواره خدمات با کیفیتی را به مردم ارائه داده اند و به خصوص در دو سال اخیر و در اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم با همت فراوان توانستند خدمات خوب و مطلوبی به مردم ارائه دهند و باعث رضایتمندی مردم شوند.

امامی رضوی گفت: پرستاران ،شبانه روز و دلسوزانه بر بالین بیماران حضور دارند و در جهت رفع رنج و آلام بیماران می کوشند و لازم است از قاطبه گروههای پرستاری تشکر و قدردانی نماییم.

امامی رضوی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای عوامل اجرایی هیات مرکزی نظارت ، سازمان نظام پرستاری ، دانشگاههای علوم پزشکی و شبکه های بهداشتی درمانی در برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای عالی نظام پرستاری گفت: اسامی 25 منتخب شورای عالی نظام پرستاری پس از تایید هیات مرکزی نظارت دوشنبه هفته آینده اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha