آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام شد.

سلامت نیوز:  آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، هم اکنون بار ترافیکی در استان البرز، باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین است و بنابر گزارش‌های دریافتی در استان کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

گفتنی است، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی نیز روز گذشته با اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: از ساعت ۱۴ روز شنبه- دوم مهر ماه -محور هراز و آب اسک به سمت تهران و جاده چالوس یک طرفه است.

سرهنگ محمدحسین حمیدی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که در زمان برگشت از تعطیلات مربوط به ایام تاسوعا و عاشورا با ترافیک بیشتری در جاده‌ها روبه رو شویم، افزود: از ساعت ۱۴ از سمت کرج به چالوس امکان تردد وجود ندارد ضمن اینکه از ساعت ۱۷: ۳۰ از شهر چالوس بالا‌تر از مرزن آباد به سمت کرج محدودیت ترافیکی وجود دارد.

وی تصریح کرد: همچنین برای سهولت تردد خودروهای سواری از امروز (چهارشنبه) و پنج شنبه، جمعه و شنبه برای خودروهای سنگین از جمله کامیون و کامیونت در مسیرفیروزکوه و هرات محدودیت ترافیکی وجود دارد.

وی گفت: در ایام تاسوعا و عاشورا شهروندان برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به شهرهای خود سفر می‌کنند از این رو با حجم زیادی از خودرو‌ها در جاده‌ها مواجه هستیم و جاده‌های شمالی نیز بار ترافیکی پرحجم تری دارند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه هنوز طرح زمستانه آغاز نشده است، گفت: این در حالی است که همکاران ما امسال در این ایام با جدیت بیشتری در جاده‌ها به خصوص نقاطی که برف گیر و یا دارای شرایط جوی ناگهانی است، حضور پررنگتری دارند.

حمیدی گفت: همکاران پلیس راهور با سازمان‌های امدادی نیز هماهنگی‌های لازم را برای پیشگیری از حوادث ناگهانی در جاده‌ها انجام داده‌اند.

وی افزود: از مردم انتظار داریم که قبل از سفر با شماره اعلامی ۸۸۲۵۵۵۵۵ از وضعیت ترافیکی و شرایط جوی جاده‌ها، خصوصا جاده‌های کوهستانی با خبر شوند و با تجهیزات کامل به جاده‌ها بروند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha