تفاهم نامه احداث نخستین بیمارستان هسته ای کشور میان سازمان انرژی اتمی کشور، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران منعقد شد.

سلامت نیوز:تفاهم نامه احداث نخستین بیمارستان هسته ای کشور میان سازمان انرژی اتمی کشور، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران منعقد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشور، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و محمد باقر قالیباف شهردار پایتخت روز دوشنبه در بوستان ولایت (محل احداث این بیمارستان هسته ای) این تفاهم نامه را با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران امضا کردند. 

بر اساس این گزارش 15 درصد از بوستان 300 هکتاری ولایت به عرصه اعیانی و 85 درصد از آن به فضای سبز اختصاص دارد که قرار است نخستین بیمارستان هسته ای در 15 درصد عرصه اعیانی احداث شود. این بیمارستان در زمینه کاربرد پرتوها و استفاده از انواع تجهیزات برای درمان بیماران راه اندازی می شود. 

ارائه خدمات پزشکی هسته ای، ارتقا دانش پزشکی و ارتقا استاندارد پرتو دهی به بیمارستان ها از جمله اهداف احداث این بیمارستان عنوان شده است. بر اساس طرح های مطالعاتی و همچنین ضوابط قانونی مجوز ساخت و ساز واحد های مسکونی در بوستان ولایت باطل و هیچ مجوز جدیدی نیز برای ساخت و ساز در محدوده این بوستان صادر نخواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha