وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی گفت: براساس مصوبه هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی تا 50 درصد ظرفیت استخدامی این دانشگاه ها به کارکنانی که از نیروهای قراردادی محسوب می شوند ، اختصاص می یابد.


وی به جهش و تحول در الگوی اداره بیمارستانی اشاره کرد و گفت: جهش در اداره بیمارستان در حالی صورت می گیرد که چهار سال پیش قابل شنیدن و قابل قبول نبود .
وی گفت: اکنون بعد از چهار سال حدود 13 هزار تخت جدید به بیمارستان ها اضافه شده که بیش از دو هزار تخت به تخت های فوق تخصصی و ویژه اختصاص دارد و یک هزار تخت آن مربوط به بخش های CCU و 400 تخت نیز به سوختگی مربوط می شود .
دکتر لنکرانی به افزایش اشغال تخت اشاره کرد و گفت : در زمان حاضر متوسط اشغال تخت در شرایطی به 65 درصد می رسد که قبلا متوسط کشوری آن به 52 درصد می رسید و همچنین اشغال تخت در برخی بیمارستان های مناطق محروم در زمان حاضر به 10 درصد می رسد .
وزیر بهداشت به بیمارستان فیروگر اشاره کرد که در زمان حاضر با 350 تخت ، اشغال تخت آن به 85 درصد می رسد این در حالی است که ضریب اشغال این بیمارستان با تخت های کمتر به 55 درصد می رسید .
وی گفت: افزایش ضریب اشغال تخت نشان دهنده افزایش میزان رضایتمندی مردم است زیرا مردم جایی که خدمت نبینند ، به آن مراجعه نمی کنند .
وی گفت: در زمان حاضر شرایط بیمارستان فیروزگر به گونه ای است که یکی از بالاترین میزان رضایتمندی ها را از جانب مردم به خود اختصاص داده این درحالی است که تا سال 84 این بیمارستان یکی از بیشترین میزان شکایات مردمی را دارا بود .
وی حضور خیرین برای بازسازی و تجهیز این بیمارستان 45 ساله اشاره کرد و گفت: این حضور درهیات امنای بیمارستان فیروزگر خیلی چشمگیر بوده است.
لنکرانی گفت: این بیمارستان تا چند سال قبل در آستانه تعطیلی بود اما امروز به همت خیرین در 45 سالگی اش تقریبا جوان شده و این اتفاق یک اتفاق مبارک است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha