شهردار تهران با اشاره به امضای تفاهم نامه ساخت بزرگترین بیمارستان هسته ای غرب آسیا در تهران گفت: این بیمارستان ظرفیت دارد علاوه بر ارائه خدمات به مردم کشورمان در بخش توریسم درمانی نیز فعالیت کند.

سلامت نیوز: شهردار تهران با اشاره به امضای تفاهم نامه ساخت بزرگترین بیمارستان هسته ای غرب آسیا در تهران گفت: این بیمارستان ظرفیت دارد علاوه بر ارائه خدمات به مردم کشورمان در بخش توریسم درمانی نیز فعالیت کند.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از میزان، محمد باقر قالیباف در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه ساخت بزرگترین بیمارستان هسته ای غرب آسیا که پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان انرژی هسته ای در بوستان ولایت به امضا رسید، گفت: براساس طرح جامع، این بیمارستان در جنوب شهر تهران و در بوستان ولایت احداث خواهد شد.


 وی افزود: طرح ساخت این بیمارستان با همکاری و هماهنگی وزارت بهداشت، آموزشکده درمان و بخش مربوطه در سازمان انرژی اتمی انجام می شود و شهرداری تهران در تخصیص زمین و طراحی و ساخت این بیمارستان با این نهادها همکاری خواهد کرد.


شهردار تهران با اشاره به اینکه مقدمات کار فراهم شده است، ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر بخش های اجرایی، برنامه ریزی، طراحی و ساخت این بیمارستان بزرگ و مهم نهایی شده و روزی که کلنگ آن را به زمین می زنیم در زمانبندی مشخص به بهره برداری برسد.


قالیباف گفت: این بیمارستان ظرفیت دارد علاوه بر ارائه خدمات به مردم کشورمان در بخش توریسم درمانی نیز فعالیت کند.
خاطرنشان می شود مراسم کلنگ زنی بیمارستان به حضور رییس جمهور به زودی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha