مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت وام قرض الحسنه ۲ تا ۳ میلیون تومانی به مستمری بگیران و بیمه شدگان این سازمان در این هفته خبر داد.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت وام قرض الحسنه ۲ تا ۳ میلیون تومانی به مستمری بگیران و بیمه شدگان این سازمان در این هفته خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، سید تقی نوربخش در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای پرداخت وام به مستمری بگیران و بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را 100 میلیارد تومان دانست و گفت: اولویت پرداخت این نوع تسهیلات بانکی بدون بهره، با متقاضیانی است که تاکنون هیچ نوع وامی دریافت نکرده اند .

وی با اشاره به اینکه بازپرداخت تسهیلات پیش بینی شده 36 ماهه است از بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی خواست با مراجعه به شعب این سازمان در سراسر کشور برای ثبت نام اقدام کنند .

نوربخش با بیان اینکه اعتبارات پیش بینی شده در دو مرحله و با همکاری کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال به مستمری بگیران و بیمه شدگان تعلق می‌گیرد افزود: برای مرحله نخست ویژه مستمری بگیران 40 میلیارد تومان اعتبار و برای مرحله دوم نیز که پرداخت آن از یک ماه آینده برای بیمه شدگان و مستمری بگیران آغاز می شود 60 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است .

وی تعداد مستمری بگیران و بازماندگان سازمان تامین اجتماعی را بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر برشمرد و گفت : این تعداد با احتساب خانواده آنان به 5 میلیون و 200 هزار نفر می رسد.

نوربخش خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی هر ماه 4 هزار میلیارد تومان هزینه بابت حقوق و درمان مستمری بگیران تحت پوشش خود می پردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • موسي صادقي ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    20 2
    باسلام اينجانب به بانك رفاه شهرستان رودسر براي اين وام رجوع كردم ومعاون شعبه گفتند هنوز بخشنامه اي دراين خصوص دريافت نكرديم
  • عباسعلی کیپور ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    18 1
    جناب آقای نوربخش چرا به این قشر ضعیف وعده بعید و غیر ممکن میدهید بنده چند بار به سازمان تامین اجتماعی شهرستان مهدیشهر مراجعه نمودم برای تقاضای وام رئیس محترم اعلام فرمودند فقط بیست و هفت میلیون تومن برای هزارو هفصد نفر بازنشسته این شهرستان در نظر گرفته شده که فقط به مستمری بگیری که بیماری خاص دارند پرداخت میشود با ارائه کلی مدرک و سند که مورد قبول باشد .چرا ؟؟؟؟؟
  • ابراهیم ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    24 1
    بابا چقدر این ملت را سرکار میزاریدما وام نخواستیم هر جامراجعه کردیم گفتن همچین وامی وجود ندارد بنده مستمری بگیر تامین اجتماعی شهرستان تبریز هستم
  • احمد معینی ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    21 1
    بنده امستمری بگیرهستم برای تهیه جهیزیه دخترم هزار بار مراجعه کردم ولی نتوانستم وام بگیرم حقوقم کفاف زندگیم را نمیدهد کار هم نمیتوانم بکنم لطفا بدادم برسید
  • عباس اشراقی ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    7 1
    متاسفانه شعبه 18 هیچوقت امکان استفاده از هیچ نوع وامی را به من ندادهاتس.
  • منصور موسی زاده ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    16 0
    خجالت بکشین ،هرموقع اعلام کردن وامی میدن من شخصا به بانک مراجعه کردم ولی جواب منفی بوده . حالا اینقدر میگین وام و... آش دهن سوزی هم نیست، چرا یکساله با ۱۲ درصد باز پرداخت!
  • شکیب ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    13 0
    تا کی دروغ ؟