پرداخت تسهیلات در دستورکار بانک رفاه قرار گرفته است و بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند بدون ضامن این تسهیلات را دریافت کنند، مشروط به این که از سازمان ذی ربط معرفی نامه به بانک ارائه دهند.

سلامت نیوز: پرداخت تسهیلات در دستورکار بانک رفاه قرار گرفته است و بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند بدون ضامن این تسهیلات را دریافت کنند، مشروط به این که از سازمان ذی ربط معرفی نامه به بانک ارائه دهند.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه خراسان نوشت: سه شنبه هفته گذشته بود که مدیرعامل تأمین اجتماعی، از ارائه تسهیلات بدون ضامن و بهره بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی خبر داد. نوربخش به فارس گفت که ثبت نام تسهیلات 2 تا 3میلیون تومانی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی، از روز دوشنبه 4آبان آغاز شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک رفاه در سراسر کشور، نسبت به ثبت نام آن اقدام کنند.

پس از اعلام این خبر، تعدادی از بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در تماس با روزنامه عنوان کردند که با مراجعه به بانک امکان ثبت نام برایشان فراهم نشده است.

یکی از بازنشستگان به خراسان گفت: برای ثبت نام وامی که قرار است به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بدهند، رفتم اما گفتند هیچ دستور یا بخش نامه ای برای ما صادر نشده است.بازنشسته دیگری عنوان کرد: برخی روسای بانک رفاه از تسهیلات تأمین اجتماعی بی خبر بودند و اقدامی برای ثبت نام انجام نشد.

در همین زمینه، یک مقام مسئول در یکی از شعب بانک رفاه تهران گفت: پرداخت تسهیلات در دستورکار بانک رفاه قرار گرفته است و بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند بدون ضامن این تسهیلات را دریافت کنند، مشروط به این که از سازمان ذی ربط معرفی نامه به بانک ارائه دهند.

نصیری، مسئول روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی نیز گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند با مراجعه به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی، برای اخذ این تسهیلات معرفی نامه دریافت کنند و این کانون معرفی نامه را بر اساس اولویت بندی و نیازهای ضروری بازنشستگان و مستمری بگیران صادر می کند.

وی افزود: متقاضیان پس از دریافت معرفی نامه به بانک مراجعه کنند و تسهیلات خود را که در قالب 2 یا 3 میلیون تومان وام است، دریافت کنند. زرقی، مسئول روابط عمومی بانک رفاه خراسان رضوی نیز به خراسان گفت: بخش نامه پرداخت تسهیلات مستمری بگیران ابلاغ شده و در حال اجراست و مستمری بگیران می توانند با دریافت معرفی نامه از کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی به سرپرستی بانک رفاه مراجعه کنند تا از این طریق به شعب بانک رفاه معرفی شوند و وام خود را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بازنشسته ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    17 4
    لطفا در مورد این خبر وام اطلاعاتتان کامل کنید سپس منتشر نمایید. 1-این وام فقط به حقوق های زیر 700 هزار تومان داده میشود 2-کانون بازنشستگان هیچ اقدامی نمیکند ارجاع میدهد به شعب بیمه
  • رضاحاتموند ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    8 1
    بدنبال اعلام سازمان تامین اجتماعی کشورچندباربه تامین اجتماعی خرم ابادمراجعه متاسفانه هیچگونه اطلاعی نداشتندیالااقل اطلاعیه ای جهت راهنمایی متقاضیان نصب نکرده اند
  • علی ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    16 2
    من کار افتاده ام تابحال وام نگرفتم شما مسولیین محترم دستتون بازه چرا بجای پاس دادن من وامسال من و اونایی که بیمارن یا سی سال جونکندن برای سالم زندگی کردن الان باید از کانون به بانک وازبانک به شعبه پاس داده بشن ومورد پوزخنده قرار بگیرن این درست نیست مبلغ وام رو بترتیب بریزید تو حساب تا این همه ناراحتی درست نشه اینا همه میشه حتی غیر حضوری با ثبت تو کافی نتها یا اینترنت و غیره بدون ازار و اذیت زحمتکشان مملکت به امید اسایش تمام بیماران و زحمتکشان حال وسابق اللهم عجل لولیک الفرج
  • حسین فضلی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 1
    بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از آذر گران شد ولی بیمه عمر قطع شده؟ چرا؟
  • حسین صدیقیان ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 1
    این وام دروغی بیش نیست