سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 16622

فراسو ؛پرسش و پاسخ ؛صدای مشاور ؛ بحث روز ؛ گفتگوی پزشکی

برنامه های چهارشنبه رادیو سلامت

فراسو

عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه در روز چهار شنبه چهاردهم مرداد  با حضور  دکتر اکبر کوشان فر  متخصص کودکان به موضوع پیشگیری از بیماریهای عفونی در کودکان می‌پردازد. فراسو ساعت 30/8 پخش می شود.

پرسش و پاسخ

عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که به سئوالات شنوندگان درخصوص موضوعات مختلف پزشکی پاسخ می دهد . در برنامه روز چهار شنبه چهاردهم مرداد دکتر بدری سادات بهرامی  روانشناس پاسخگوی مخاطبان خواهد بود. این برنامه هر روز ساعت 30/9 از رادیو سلامت پخش می شود.

صدای مشاور

صدای مشاورعنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه چهار شنبه چهاردهم مرداد  با حضور دکتر علی ستایش فوق تخصص جراحی عروق و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران به موضوع واریس می‌پردازد. صدای مشاور ساعت15/ 11 پخش می شود.

بحث روز

عنوان برنامه ای است از گروه عصرگاهی رادیو سلامت که به گفتگو و ارتباط زنده تلفنی با کارشناسان مسئول نظام سلامت در خصوص مسائل روز اختصاص دارد. این برنامه در روز چهار شنبه چهاردهم مرداد در گفتگو با آقای دکتر دواتگران مدیرکل توان بخشی معلولان و سالمندان  به موضوع بررسی مشکلات سالمندان میپردازد.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 30/17 به مدت 25 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود. 

گفتگوی پزشکی

عنوان برنامه ای است از گروه عصرگاهی رادیو سلامت که هر روز با یکی از اساتید حوزه پزشکی دانشگاه درخصوص علائم و راههای پیشگیری از بیماریهای شایع و عوارض آنها در صورت درمان نشدن به موقع گفتگو می شود. این برنامه در روز چهار شنبه چهاردهم مرداد با حضور آقای دکتر طباطبایی متخصص مغز و اعصاب به موضوع انواع سردرد و راههای پیشگیری می پردازد.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10/16 به مدت 50 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha