سلامت نیوز: مشکلات درمانی بروجرد با حضور سید محمد هادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هتل زاگرس این شهرستان بررسی شد.
مشکلات درمانی بروجرد با حضور قائم مقام وزیر بهداشت بررسی شد.
به گزارش ایرنا سید محمد هادی ایازی دوشنبه شب در نشست مجمع خیرین سلامت شهرستان بروجرد ضمن ابراز تاسف از مشکلات درمانی این شهرستان گفت: برخورداری مردم بروجرد از امکانات بهداشتی و درمانی، بیمارستان های مجهز و دیگر امکانات درمانی یک حق طبیعی است.
وی افزود: مشکلات شهرستان بروجرد به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشک منتقل و برای کاهش و رفع آنها اقدام می شود.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رییس مجمع سلامت بروجرد خواست تا با عضویت وی در این مجمع موافقت کند تا وی در تهران بتواند گام های موثری برای بروجرد بردارد.
وی گفت: مردم بروجرد برای ارتقای بهداشت و درمان این شهرستان از مجمع خیرین سلامت بروجرد پشتیبانی و با آن همکاری کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد نیز با بیان مشکلات درمانی و نبود تجهیزات و مراکز بیمارستانی مجهز در این شهرستان از قائم مقام وزیر بهداشت خواستار رسیدگی جدی به این مشکلات شد.
مسلم پورقاسمیان خواستار تامین اعتبار لازم برای بهره برداری هرچه سریعتر از بیمارستان آیت اله بروجردی شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد نیز در این نشست با تاکید بر لزوم توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان اظهار کرد: تمام مشکلات و کمبودهای بخش درمان و مراکز بیمارستانی بروجرد به وزیر بهداشت اطلاع رسانی شده است.
محسن صیرفی افزود: شهرستان بروجرد از مشکلات درمانی بسیاری رنج می برد که با اجرای طرح تحول سلامت بخشی از این مشکلات برطرف شده است.
وی گفت: دو بیمارستان قدیمی بروجرد با قدمت بالای 70 و 100 سال پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان نیستند.
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از فعالیت چشمگیر مجمع خیرین سلامت در راستای رفع مشکلات و کمبودهای درمانی بروجرد تشکر کرد.
در این نشست رئیس مجمع خیرین سلامت بروجرد نیز گزارشی از وضعیت این مجمع، خدمات انجام شده و کمبودها ومشکلات درمانی بروجرد ارایه داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha