مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان اعلام کرد: بر اثر رانش شدید زمین در مناطق لاهیجان و آستارا منازل مسکونی برخی از مردم تخریب و معابر دچار آسیب دیدگی شدند.

سلامت نیوز:مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان اعلام کرد: بر اثر رانش شدید زمین در مناطق لاهیجان و آستارا منازل مسکونی برخی از مردم تخریب و معابر دچار آسیب دیدگی شدند.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر علیرضا خصوص ثانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان در گفتگو با «نسیم» گفت: متاسفانه رانش زمین روز گذشته خسارت‌هایی را در برخی از شهرهای استان گیلان به همراه داشت، منازل مسکونی و معبار شهرستان‌های لاهیجان و آستارا بر اثر رانش زمین تخریب و ویران شدند.

وی در خصوص تلفات جانی این حادثه نیز گفت: خوشبختانه با ورود به موقع امدادگران جمیعت هلال‌احمر استان و نجات جان مردم، از تلفات جانی در این منطقه جلوگیری به عمل آمد.

مدیرجمعیت هلال‌احمر استان گیلان در مورد کولاک اخیر در این استان نیز گفت: دو روز گذشته باران و کولاک شدیدی در برخی از منطاق استان روی داد که با هماهنگی‌های صورت گرفته و حضور ملموس امدادگران در صحنه مشکل خاصی به وجود نیامده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شرایط جوی استان مساعد است و امدادگران هلال‌احمر در شهرهای آسیب دیده حضور دارند تا در کنار مردم به خدمت رسانی بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha