رییس جمعیت هلال احمر بر ضرورت راه‌اندازی شبکه اختصاصی ماهوره‌ای و ایجاد سیستم ارتباطی امن به‌ منظور مدیریت صحیح ارتباطات در زمان وقوع حوادث تاکید کرد.

سلامت نیوز:رییس جمعیت هلال احمر بر ضرورت راه‌اندازی شبکه اختصاصی ماهوره‌ای و ایجاد سیستم ارتباطی امن به‌ منظور مدیریت صحیح ارتباطات در زمان وقوع حوادث تاکید کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سید امیرحسین ضیایی در ویدئو کنفرانس با استان‌های کشور با اشاره به برگزاری مانور ساعت صفر در تهران، گفت: باید تلاش خود را برای برگزاری مانورهایی به مراتب بیشتر بکار بندیم تا بتوانیم توان و سرعت خود را در عملیات‌های امداد و نجات افزایش دهیم.


بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به این که باید به‌ مرور سناریوهای این مانورهای فرضی را پیچیده‌تر طراحی کرد، گفت: به علاوه تحلیل و ارائه راه‌حل‌های مهم رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت در این مانورها ضروری است تا به دنبال آن بتوان در زلزله واقعی با نیرو و تجهیزات کامل و متناسب با هر شهر کشور خدمات لازم را ارائه داد.


رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر نقش پشتیبان در حوادث و بحران‌ها، عنوان کرد: از آنجا که در هر بحران با تغییر وضعیت ناگهانی روبه‌رو می‌شویم، لذا ضروری است تا نقشه ستادهای مرکزی جمعیت تدوین و هماهنگی بین‌بخشی در این مواقع به خوبی انجام شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha