شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 166773

دبیرکل خانه پرستار، با اشاره به نامه وزارت کشور، از تایید اعضای شورای مرکزی خانه پرستار به مدت سه سال خبر داد.

تایید اعضای شورای مرکزی خانه پرستار

سلامت نیوز:دبیرکل خانه پرستار، با اشاره به نامه وزارت کشور، از تایید اعضای شورای مرکزی خانه پرستار به مدت سه سال خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر، محمد شریفی مقدم اظهارداشت: بر اساس نامه دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب و جمعیت ها، اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی خانه پرستار، به مدت ۳ سال اجازه فعالیت دارند.


وی با اشاره به برگزاری انتخابات خانه پرستار در هشتم دی ماه سال گذشته، گفت: فعالیت اعضای شورای مرکزی خانه پرستار، در چارچوب فوانین جاری خواهد بود.
شریفی مقدم ضمن تشکر از کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب و جمعیت ها که در کمال بی طرفی نسبت به تایید اعضای شورای مرکزی خانه پرستار اقدام کرده اند، افزود: تایید اعضای شورای مرکزی خانه پرستار، باعث شد تا صدای پرستاران شنیده شود.


دبیرکل خانه پرستار ادامه داد: خانه پرستار می تواند خواسته های به حق جامعه پرستاری را نمایندگی کند و آنها را به گوش مراجع ذی ربط برساند.
شریفی مقدم با اشاره به تایید فعالیت قانونی خانه پرستار توسط کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، از رد صلاحیت ۴ تن از اعضای شورای مرکزی خانه پرسنار در انتخابات اخیر نظام پرستاری انتقاد کرد و گفت: سئوالی که مطرح است، اینکه چگونه است که صلاحیت این ۴ نفر در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب تایید می شوند اما برای انتخابات نظام پرستاری، رد صلاحیت می شوند.


دبیرکل خانه پرستار اظهارداشت: این رد صلاحیت ها باعث شد تا جامعه پرستاری نتواند از حضور این چهره ها استفاده کند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha