نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:برنامه محوری و کارآمدی سیاست گذاری اصلی ترین مطالبات اعضای کمیسیون از وزیر آینده بهداشت و درمان است.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سلامت نیوز، با بیان اینکه اعضای کمیسیون بهداشت  نشستی را در هفته آینده با حضور دکتر دستجردی به عنوان گزینه اصلی هدایت وزارت بهداشت و درمان برگزار خواهند کرد،گفت:این نشست پیش از برگزاری جلسه رای اعتماد وزاری دولت و به منظور آشنایی با دیدگاه های کاندیدای موردنظر احمدی نژاد برای ریاست حوزه بهداشت و درمان برگزار  می شود.


وی افزود:دکتر دستجردی سوابق قابل قبولی در حوزه بهداشت و درمان دارد و نمایندگان مجلس نیز آماده استماع برنامه کاری حساب شده ای از سوی وزیر آینده بهداشت برای بهبود وضعیت  این بخش هستند.


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد:وزیر آینده حوزه بهداشت باید علاوه بر تجربیات پر بار در بخش بهداشت،درمان و پژوهش  به آرمان های انقلاب و نظام نیز وفادار باشد.


علاوه بر نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،شاهرخ رامین مخبر این کمیسیون نیز در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز، معرفی  یک زن در راس  وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را بهترین انتخاب احمدی نژاد عنوان کرد و اظهار داشت:زنان معمولا از مدیریت اجرایی بهتری در مقایسه با مردان برخوردارند.


وی افزود:علاوه براین بیش از دو سوم از کارکنان وزارت بهداشت و درمان را زنان تشکیل می دهند که با مدیری از جنس خودشان همکاری مطلوب تری خواهند داشت.


رامین تاکید کرد:براساس اطلاعات تاریخ پزشکی زنان پیشگامان  حرفه پزشکی جهان بوده اند و به دلیل طبع مادرانه خود به صورت مناسب تری به حل  مشکلات بیماران و  نارسایی های حوزه بهداشت و درمان می پردازند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha