یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت:وزیر آینده وزارت بهداشت با روحیه همکاری پذیری بالا موجب ارتقاء فعالیت ها و برنامه های وزارت بهداشت خواهد شد.

هرمز شمس در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سلامت نیوز، با بیان اینکه دکتر دستجردی در سمت های مدیریتی گذشته خود همیشه با رویی گشاده از دیدگاه های همکاران استقبال کرده است گفت:توجه به این موضوع نشان دهنده روحیه انتقاد پذیری وزیر آینده بهداشت و درمان است.


وی افزود:علاوه براین دکتر دستجردی با سوابق متمادی که در حوزه بهداشت و درمان دارند به خوبی از مشکلات و نارسایی های این حوزه آگاهی دارند و می توانند با یک برنامه ریزی هدفمند و کارآمد به کاهش حجم بار مشکلات این وزارت خانه یاری رسانند.


این عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت های پژوهشی وزیر آینده بهداشت و درمان کشور اظهار داشت:هر برنامه علمی کار آمد،  از پشتوانه پژوهشی مناسبی  سود می جوید و امیدوارم که سوابق گذشته دکتر دستجردی ،وی را در بهبود برنامه های وزارت بهداشت و درمان یاری کند.


وی  تصریح کرد:دکتر دستجردی علاقه فراوانی به برنامه های حوزه درمان دارد و به اعتقاد بنده وضعیت وزارت بهداشت و درمان پس از شروع فعالیت وی ارتقاء خواهد یافت.


رییس سابق انجمن چشم پزشکی کشور تاکید کرد:وزیر آینده بهداشت و درمان با تجاربی که در حوزه دانشگاه دارند پل ارتباطی  مناسبی را برای همکاری  دانشگاه و حوزه بهداشت و درمان ایجاد خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha