یک عضو فراکسیون زنان مجلس گفت:انتخاب یک زن به عنوان وزیر بهداشت و درمان کابینه دهم وجهه ایران را در جهان افزایش خواهد داد.

زهره الهیان در گفت و گو با پایگاه خبری سلامت نیوز، با بیان اینکه پست وزارت بهداشت جایگاه مناسبی برای حضور نماینده ای از زنان جامعه در راس آن بود،گفت:احمدی نژاد با انتخاب  دکتر دستجردی به عنوان وزیر آینده بهداشت و درمان به قابلیت های فراوان مدیریتی و اجرایی زنان اذغان کرد.

وی افزود:وزات بهداشت  و درمان و آموزش پزشکی به لحاظ ماهیتی که در رسیدگی به وضعیت بیماران دارد نیازمند حضور یک زن  برای هدایت آن بود.

این عضو فراکسیون  زنان مجلس با بیان اینکه دکتر دستجردی سوابق طولانی در سمت های اجرایی و مدیریتی داشته است،اظهار داشت:این گزینه ریاست حوزه بهداشت و درمان، با تجاربی که در نهاد قانونگذاری کشور به عنوان نماینده مجلس داشته است می تواند همکاری مناسبی نیز  با مجلس داشته باشد.

وی تصریح کرد:دکتر دستجردی در بخش های آموزش و پژوهش کشور نیز  دارای سوابق ارزنده ای چون معاونت بخش بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران  است.

الهیان  با عنوان این مطلب که انتخاب یک زن به عنوان یکی از وزرای کابینه چهره جدیدی از جمهوری اسلامی ایران در جامعه بین الملل ترسیم خواهد کرد،گفت:حضور وزرایی از قشر زنان در دولت دهم موجب افزایش وجهه مردمی ایران نزد افکار عمومی نظام بین الملل خواهد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha