نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس گفت: مسئولان در حوزه‌های مختلف در کار گروهی که در استانداری خوزستان برای حل مشکل باران اسیدی تشکیل شده همکاری کنند تا این معضل برطرف شود.

سلامت نیوز:نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس گفت: مسئولان در حوزه‌های مختلف در کار گروهی که در استانداری خوزستان برای حل مشکل باران اسیدی تشکیل شده همکاری کنند تا این معضل برطرف شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،اسماعیل جلیلی  در خصوص پدیده باران اسیدی در خوزستان اظهار کرد:‌ طی سالهای اخیر در فصل پاییز و زمستان که بارندگی‌ها شروع می‌شود این پدیده گریبان مردم خوزستان به ویژه شهرک‌های صنعتی را می‌گیرد و موجب تغییر شرایط آب و هوایی می‌شود.


وی تصریح کرد:‌ پدیده باران اسیدی متاسفانه با ایجاد مشکل تنفسی شرایط سختی را به وجود آورده است و در دو سال گذشته نیز این پدیده در خوزستان تشدید شده و هر سال شرایط آن نسبت به سال گذشته سخت‌تر می‌شود.


این عضو مجمع نمایندگان خوزستان خاطر نشان کرد:‌ البته در این ارتباط کارشناسان رسیدگی‌هایی را انجام داده‌اند اما تنها در خصوص فعالیت موسسات صنعتی و برخی پوشش خاص گیاهی نظراتی ارایه شده است، اما هنوز اظهار نظر قطعی از طرف مسئولین مربوطه ارایه نشده است.


جلیلی با تاکید بر این که مردم به لحاظ تنفسی دچار مشکلات زیادی می‌شوند گفت: طبق اخباری که منتشر شده حدود 7 تا 10 هزار نفر حتی تا مرحله 12 هزار نفر هم پیش رفت که به بیمارستان‌ها مراجعه صورت گرفته است.


وی افزود:‌ مجمع نمایندگان خوزستان تاکید و اصرار دارد که مسئولان در حوزه محیط زیست، بهداشت و درمان، صنعت، شرکت ملی نفت، حفاری، پتروشیمی جهاد کشاورزی در کارگروهی که در استانداری تشکیل شده همکاری داشته باشند تا مردم زودتر از این معضل نجات یابند.



برچسب : خوزستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha