رییس پلیس فتای تهران بزرگ با تایید خبر دستگیری پسری که تصاویر نامناسبی از وی با دختران مختلف در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: تحقیقات از متهم دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

سلامت نیوز: رییس پلیس فتای تهران بزرگ با تایید خبر دستگیری پسری که تصاویر نامناسبی از وی با دختران مختلف در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: تحقیقات از متهم دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر سرهنگ محمدمهدی کاکوان گفت: مدتی است که تصاویری از پسری جوان با دختران مختلف در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است. پس از آن این جوان در ویدیویی که از خود منتشر کرد، ادعا کرده بود که این افراد اعضای خانواده او هستند و تلفن همراهش نیز به سرقت رفته است.

وی افزود: تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را آغاز کرده و در تحقیقات مشخص شد که هیچ مورد سرقت گوشی از سوی این فرد در هیچ یک از حوزه‌های انتظامی به ثبت نرسیده است، ضمن اینکه خانواده تعدادی از این دختران با مراجعه به پلیس فتا از انتشار تصاویر فرزندشان در فضای مجازی شکایت کردند.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم، این جوان که ۲۶ سال سن داشت صبح دیروز در خانه‌اش دستگیر شد.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: متهم دستگیر شده در جریان بازجویی های فنی و پلیسی ادعا کرد که خودروهای گرانقیمت و لوکس متعلق به وی نبوده و او با انداختن عکس در کنار این خودروها و در خانه‌های لوکس و گرانقیمتی که متعلق به او نبوده، اقدام به فریب و اغفال دختران کرده است.

کاکوان درباره وضعیت مالی متهم دستگیر شده هم گفت: با توجه به تحقیقات صورت گرفته از سوی ماموران مشخص شده که متهم، وضع مالی خوبی ندارد و در یک خانه استیجاری زندگی می کند.

همچنین بررسی های پلیس نشان می دهد متهم از ۳ سال قبل اقدام به درج تصاویر اغفال کننده در شبکه های اجتماعی می کرده و با وعده ازدواج، دختران را به مخفیگاهش برده و اقدام به گرفتن عکس از آنها و سوء استفاده های اینچنینی می کرده است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس اجازه تجاوز به حریم خصوصی شهروندان و همچنین سوء استفاده از عکس‌ها و تصاویر آنان را نمی‌دهد، گفت: خانواده‌های این افراد نیز با مراجعه به پلیس فتا از این پسر جوان شکایت کرده‌اند که شکایت آنان در حال رسیدگی است.

کاکوان همچنین با تاکید بر اینکه انتشار عکس‌ها و تصاویر خصوصی دیگران در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود، در واکنش به این ادعای متهم که این افراد اعضای خانواده‌اش بوده‌اند، گفت: این ادعای این فرد نیز کاملا کذب بوده و هیچ رابطه فامیلی میان فرد دستگیر شده و افرادی که تصاویرشان با وی منتشر شده است، وجود نداشته است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ در پایان از کلیه شکات و افرادی که تصاویرشان با این فرد در فضای مجازی منتشر شده است، خواست تا با مراجعه به پلیس فتای تهران بزرگ شکایت خود از این فرد را ثبت کنند و مطمئن باشند که پلیس حافظ حریم خصوصی آنهاست و اجازه نخواهد داد افراد سودجو با اغفال آنان تصاویر خصوصی‌شان را منتشر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha