رئیس بیمارستان سوانح سوختگی با اشاره به سوختگی نواحی پایین شکم یک نوزاد 45 روزه به علتی نامشخص، گفت: این پسربچه 3 بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و طی سه روز آینده مرخص می‌شود.

سلامت نیوز:رئیس بیمارستان سوانح سوختگی با اشاره به سوختگی نواحی پایین شکم یک نوزاد 45 روزه به علتی نامشخص، گفت: این پسربچه 3 بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و طی سه روز آینده مرخص می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، مصطفی ده‌مرده‌ای به مورد عجیب سوختگی یک نوزاد 45 روزه اشاره کرده و گفت: این نوزاد به طرز عجیبی دچار سوختگی درجه 3 عمقی در ناحیه دستگاه تناسلی و باسن شده بود.


وی ادامه داد: چند روز گذشته بود که پدر و مادری نوزاد خود را به علت سوختگی به بیمارستان ما آوردند و در معاینات اولیه مشخص شد که این نوزاد به دلیلی که همچنان نامشخص است دچار سوختگی شده است.


رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری خاطر نشان کرد: 3 عمل جراحی روی این پسربچه انجام شد و نواحی سوخته شده برداشته و با عمل پیوند پوست، پوست جدید جایگزین شد.


به گفته وی، زخم‌های این نوزاد اکنون خوب شده و طی 3 روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.


ده‌مرده‌ای همچنین در مورد علت سوختگی گفت: ما تاکنون در ایران همچنین موردی مشاهده نکرده بودیم و اکنون نیز هیچ کس نمی‌تواند به یقین علت سوختگی را مشخص کند.


وی با اشاره به نواحی سوخته شده گفت: خوشبختانه با تلاش پزشکان، این نوزاد مشکلی برای باروری نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha