سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهمی که شب گذشته اقدام به اسیدپاشی کرده بود، افزود: تحقیقات فنی و پلیسی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

سلامت نیوز: معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهمی که شب گذشته اقدام به اسیدپاشی کرده بود، افزود: تحقیقات فنی و پلیسی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز، سردار محمدرضا مقیمی در گفتگو با مهر درباره جزئیات این حادثه، گفت: شب گذشته با اعلام وقوع یک مورد اسیدپاشی در یکی از خیابان‌های پرتردد تهران، بلافاصله ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد دعوای دو مرد، منجر به انتقام‌گیری اسیدی شده بود که ماموران علاوه بر رساندن فرد مجروح به بیمارستان، از همان لحظه‌های ابتدایی، تحقیقات برای شناسایی عامل اسیدپاشی و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد، علت وقوع این حادثه، اختلاف مالی بین دو مرد جوان بود که یکی از طرفین دعوا به دلیل عدم کنترل در رفتار و همچنین کینه قدیمی که داشت، اقدام به اسیدپاشی بر روی دوست خود کرده و بلافاصله محل را ترک کرده بود. دو ساعت بعد از وقوع این حادثه، ماموران کلانتری 169 مشیریه موفق شدند متهم اسیدپاش را در محل اختفای خود شناسایی و دستگیر کنند. با انتقال متهم دستگیر شده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، تحقیقات درباره این اقدام همچنان در دستور کار ماموران قرار دارد.

مقیمی ‌با اعلام اینکه برخورد با پدیده اسیدپاشی و وقوع این جرم، حساسیت ویژه‌ای برای ماموران پلیس آگاهی دارد، افزود: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون تمامی پرونده‌های ارجاعی به پلیس آگاهی رفع و رجوع شده و پرونده قتل سریالی و اسیدپاشی گره‌گشایی نشده نداشته‌ایم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha