فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به فیلم منتشر شده در خبرگزاری فارس با تیتر فیلمبرداری از کندن پوست پلنگ در ملأ عام/ محیط زیست بخواب؛ «پژمان پلنگ‌کش» بیدار است، گفت: فیلم منتشر شده مربوط به سال 1387 است و خبرگزاری فارس در انتصاب آن به زمان مدیریت ابتکار در سازمان حفاظت محیط زیست به عمد دچار خطایی فاحش شده است.

سلامت نیوز: فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به فیلم منتشر شده در خبرگزاری فارس با تیتر فیلمبرداری از کندن پوست پلنگ در ملأ عام/ محیط زیست بخواب؛ «پژمان پلنگ‌کش» بیدار است، گفت: فیلم منتشر شده مربوط به سال 1387 است و خبرگزاری فارس در انتصاب آن به زمان مدیریت ابتکار در سازمان حفاظت محیط زیست به عمد دچار خطایی فاحش شده است.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، سرهنگ حمیدرضا خیلدار با اعلام اینکه وقوع جرم به تاریخ  13 مهر1387 توسط فردی به نام جبار کریمی در روستای راشک از توابع شهرستان سپیدان استان فارس بوده است، اظهار کرد: مجرم با نام اصلی جبار کریمی و نام مستعار پژمان در تاریخ 12 آذر 1387  به دادگاه معرفی و محکوم به پرداخت یک میلیون و ششصد هزار تومان جریمه نقدی می شود که پس از دریافت جریمه، قرار منع تعقیب برای مجرم صادر می شود.

فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: مشکلات محیط زیست را باید در بستری آرام و به دور از سیاسی کاری حل کرد. انتقال مشکلات پیش آمده در دولت های پیشین به دولت فعلی بخصوص در سازمان حفاظت محیط زیست نه تنها منصفانه نیست بلکه نشان می دهد برخی  با اهداف سیاسی در پی جنجال آفرینی هستند و اصولاً دغدغه محیط زیستی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha