پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

۲۱ آبان‌ماه امسال دختر جوان، حدودا ۲۰ ساله، به‌همراه خانواده خود به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و با طرح شکایت آدم ربایی از کارآگاهان پلیس آگاهی درخواست کرد متهمان به آدم ربایی را شناسایی و دستگیر کنند.

سلامت نیوز:۲۱ آبان‌ماه امسال دختر جوان، حدودا ۲۰ ساله، به‌همراه خانواده خود به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و با طرح شکایت آدم ربایی از کارآگاهان پلیس آگاهی درخواست کرد متهمان به آدم ربایی را شناسایی و دستگیر کنند. 

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه بهار، سحر، دختر جوان در اظهارات خود به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی گفت: من پرستار بیمارستانی خصوصی در غرب استان تهران هستم، روز حادثه برای بازگشت به خانه که در جنوب تهران قرار دارد سوار تاکسی شدم، ساعت حدودا هشت شب بود، راننده سمند زردرنگ و یک مسافر در جلو، مسیر خود را به اتوبان تغییر دادند و به اعتراض من نیز توجهی نکردند. فردی که کنار راننده نشسته بود به عقب آمد و با چاقویی دو لبه مرا تهدید به مرگ کرد و درحالی‌که می‌خواستند از اتوبان خارج شوند سعی کردم در ماشین را باز کنم و بیرون بپرم، اما درها قفل بود و آن‌ها نیز درحالی‌که داشتند محتویات کیفم را جست‌وجو می‌کردند. من از فرصت استفاده کردم و به‌سمت در خودرو رفتم همین که در ماشین را باز کردم مردی که چاقو داشت به‌سمت من حمله‌ور شد و تا سر حد مرگ من را کتک زد. در همین حال با یک سگ که وسط جاده بود تصادف کردند، من از فرصت پیش آمده استفاده کردم و از ماشین بیرون پریدم و با پای پیاده خودم را به نزدیک‌ترین کلانتری رساندم.

  دو روز بعد از این واقعه، ماموران به یک دستگاه خودروی سمند زرد رنگ در پارکینگی حوالی نظام‌آباد مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند. پس از بررسی و استعلام از سایر واحد‌ها مشخص شد این خودرو، همان خودرویی است که زن پرستار به وسیله آن ربوده و مورد سرقت قرار گرفته بود.  به دستور بازپرس پرونده، متهم و شاکی فردای آن‌روز در دادگاه احضار شدند و مشخص شد این پسر 18‌ساله که به‌همراه ماشین دزدی دستگیر شده است ابدا ربطی به پرونده دختر جوان ندارد. او در بازجویی‌های اولیه منکر همه‌چیز شد و گفت: «من حدود یک هفته‌ای می‌شود که این خودرو را از یکی از دوستانم قرض گرفته ام». اما در تحقیقات اداره دهم آگاهی مشخص شد. داستان این پسر ساختگی است و او فقط قصد رد اتهام را دارد، او در ادامه بازجویی‌ها تفهیم اتهام شد. بعد از تفهیم اتهام به متهم دستگیر شده مبنی بر آدم ربایی، او در اعترافاتش گفت: من نمی‌دانستم شهروز و صیاد می‌خواهند با این خودرو دزدی چه‌کار کنند، این خودرو را با همکاری هم دزدیده بودیم تا در صورت فروشش به‌صورت اسقاطی، پولی در بیاوریم. 

پس از دستگیری متهمان، آن‌ها در بازجویی‌های اولیه در آگاهی، منکر هرگونه ارتباطی با این آدم ربایی شده بودند و جرم خود را انکار کردند تا اینکه در دیدار حضوری با شاکی لب به اعتراف گشودند و گفتند ما فقط می‌خواستیم بعد از دزدی، این خانم را در بیرون شهر پیاده کنیم اما او خودش را بدون اینکه ما متوجه شویم از ماشین به بیرون پرتاب کرد و ماشین نیز برای ما نبود و از یکی از دوستانمان قرض گرفته بودیم.  با تکمیل اظهارات این دو متهم، به دستور بازپرس، پرونده برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی دهم منتقل شد و دو متهم دیگر نیز به زندان رجایی شهر منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha