جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میبد یزد روز پنجشنبه گفت: نوزاد سه روزه ای که به دست پدر و مادری معتاد و غیربومی ساکن این شهرستان در یکی از خیابان ها رها شده بود، پس از گذشت 20 ساعت زنده پیدا شد.

سلامت نیوز: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میبد یزد روز پنجشنبه گفت: نوزاد سه روزه ای که به دست پدر و مادری معتاد و غیربومی ساکن این شهرستان در یکی از خیابان ها رها شده بود، پس از گذشت 20 ساعت زنده پیدا شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی زارع شاهی خبر داد: چهارشنبه شب شماری از شهروندان خبر پیدا شدن یک طفل چند روزه در بلوار میرشمس الحق میبد را به پلیس مخابره کردند که بی درنگ عوامل کلانتری مرکز در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از حضور در محل، متوجه شدند یک نوزاد دختر چند روزه کنار پیاده رو خلوت خیابان رها شده است.
زارع شاهی اضافه کرد: با حضور اورژانس در محل طفل به بیمارستان منتقل و تحقیق ماموران پلیس در این زمینه آغاز شد.
جانشین پلیس میبد گفت: کارآگاهان پلیس این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و همکاری عوامل بیمارستان توانستند اطلاعاتی را درباره پدر و مادر این نوزاد سه روزه به دست آورند.
زارع شاهی افزود: با انجام هماهنگی قضایی، مادر این طفل، شناسایی و کمتر از 6 ساعت پس از پیدا شدن بچه دستگیر شد.
وی ادامه داد: مادر 23 ساله این نوزاد سه روزه، در بازجویی های خود به افسر پرونده گفت به علت اعتیادی که خود و همسرش دارند پس از زایمان و ترخیص از بیمارستان، بچه را در خیابان رها کرده است.
جانشین فرماندهی انتظامی میبد درباره اقدام های پلیس میبد برای دستگیری پدر این نوزاد گفت: با دستور مقام قضایی، نوزاد تحویل بهزیستی شد.
میبد در 50 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha