نوزدهمین بیمارستان صحرایی سیستان و بلوچستان با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و به همت بسیج جامعه پزشکی روز شنبه برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در روستای سدکی شهرستان هامون افتتاح شد.

سلامت نیوز: نوزدهمین بیمارستان صحرایی سیستان و بلوچستان با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و به همت بسیج جامعه پزشکی روز شنبه برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در روستای سدکی شهرستان هامون افتتاح شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در حاشیه این مراسم گفت: این بیمارستان شامل بخش های اورژانس، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی، دندان پزشکی، اعمال جراحی و خدمات مشاوره ای است.

سرهنگ پاسدار قاسم حسن زاده افزود: این بیمارستان به مدت یک هفته برای ارائه خدمات به مردم محروم منطقه دایر است .وی پیش بینی کرد: بیش از 30 هزار نفر از مردم شهرستان هامون از خدمات بهداشتی و درمانی این بیمارستان صحرایی بهره مند می شوند.

وی گفت: تاکنون بیش از 830 هزار نفر در 18 بیمارستان صحرایی راه اندازی شده در مناطق محروم سیستان و بلوچستان خدمات درمانی و بهداشتی دریافت کردند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق ارزش خدمات درمانی ارائه شده در 18 بیمارستان صحرایی را 380 میلیارد ریال عنوان کرد.منطقه سیستان متشکل از پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قاسم ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    کارهای شایسته ای انجام میدن .خدا خیرشون بده.من رفتم دندونمو ترمیم دادم.