معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت با اشاره به تغییر چارت این وزارتخانه و تقلیل تعداد معاونتهای این وزارتخانه بر اساس ساختار جدید گفت: قانون این تغییر چارت را تکلیف کرده اما اجرای آن منوط به تعیین وزیر بهداشت جدید و تصمیمی است که خواهد گرفت.

دکتر رحمت الله حافظی در گفتگو با مهر افزود: تغییرات چارت وزارت بهداشت مصوبه قانون مدیریت خدمات کشوری است و اگر بخواهد این قانون اجرا شود این تغییرات باید صورت گیرد.

وی اضافه کرد: برای اجرای این قانون باید منتظر بود که وزیر جدید مشخص شود تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: مرحله اجرای این قانون در دولت دهم خواهد بود و باید دید که وزیر جدید چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

حافظی گفت: قانون این تغییر چارت را تکلیف کرده است.

دکتر رحمت الله حافظی پیش از این در گفتگو با خبرنگار مهر از تغییر چارت وزارت بهداشت در دولت دهم خبر داده و گفته بود بر اساس این تغییر تعداد معاونتهای وزارت بهداشت از هشت معاونت به پنج معاونت کاهش می یابد.

وی افزوده بود: در ابتدای کار دولت دهم هشت معاونت موجود در وزارت بهداشت به پنج معاونت تقلیل پیدا می کند و این کار به طور قطعی انجام می شود اما جزئیات آن پس از مشخص شدن طرح ادغام وزارتخانه ها اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، در حال حاضر وزارت بهداشت دارای معاونتهایی از جمله آموزشی، تحقیقات و فناوری، توسعه مدیریت و منابع، سلامت، غذا و دارو، هماهنگی، دانشجویی و امور فرهنگی و قائم مقام وزیر در مرکز مدیریت و هماهنگی امور بازرگانی است.

همچنین صندوق رفاه دانشجویان، اداره کل تجهیزات پزشکی، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، اداره کل همکاری های بین الملل، هیئت مرکزی گزینش، دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، اداره کل روابط عمومی، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و دفتر کارآفرینی نیز از دیگر حوزه های خارج از معاونت های مربوطه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha