با حکم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر محمد جهانگیری به سمت رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور منصوب شد.

سلامت نیوز: با حکم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر محمد جهانگیری به سمت رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور منصوب شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، متن نامه به شرح ذیل است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت "رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور" منصوب می شوید.

با عنایت به اهمیت و جایگاه سلامت در زندگی انسان، تاکید دولت بر ارتقای کیفیت خدمات سلامت و درمان و کاستن از هزینه های درمانی مردم انتظار دارم با جدیت، حسن تدبیر و سعی و تلاش وافر بتوانید سیاست ها و برنامه های اجرایی این وزارت خانه در دولت تدبیر و امید را مطابق با شرح وظایف و با تاکید بر اجرایی نمودن موارد ذیل به انجام برسانید.

*برنامه ریزی برای ایفای نقش فعال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اجرایی کردن سیاست های کلی سلامت ابلاغ شد توسط مقام معظم رهبری

*هماهنگی و نظارت بر فعالیت های مربوط به دبیرخانه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور

*طراحی ساختاری مناسب برای دبیرخانه شوای عالی بیمه خمات درمانی کشور

*تهیه موضوعات قابل طرح در شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور

*تنظیم صورتحساب و ابلاغ مصوبات

*ارائه گزارشات چگونگی اجرای مصوبات

*ایجاد هماهنگی های اجرایی و انسجام بیشتر سازمان های بیمه گر پایه

*برنامه ریزی در جهت همسویی بیشتر بیمه های پایه و تکمیلی

*اتخاذ رویکرد یکپارچه و هماهنگ و تقویت و ارتقای جایگاه بیمه در نظام سلامت و حوزه بیمه با سیاست های کلی سلامت

امیدوارم خدمتگزاری جنابعالی توام با موفقیت، انجام خدمات شایسته و ارتقای سطح خدمات بهداشت و سلامت به مردم شریف ایران باشد. توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha