سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

:مشاور سازمان امداد و نجات و مسئول قرارگاه امداد و نجات جمعیت حلال احمر در مرز مهران در پاسخ به اظهاراتی مبنی بر بارندگی شدید در مرز، سرگردانی زائران و نبود چادرهای هلال احمر جهت اسکان زائران، گفت: مسئولیت اسکان، اعزام و تغذیه زائرین کربلا برعهده سازمان حج و زیارت است.

سلامت نیوز:مشاور سازمان امداد و نجات و مسئول قرارگاه امداد و نجات جمعیت حلال احمر در مرز مهران در پاسخ به اظهاراتی مبنی بر بارندگی شدید در مرز، سرگردانی زائران و نبود چادرهای هلال احمر جهت اسکان زائران، گفت: مسئولیت اسکان، اعزام و تغذیه زائرین کربلا برعهده سازمان حج و زیارت است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت مسئولیت اسکان زائران را برعهده دارد، گفت: هلال احمر متولی امداد و نجات و مباحث درمانی است.


وی با اشاره به فعالیت ستاد مرکزی اربعین و کمیته‌های زیر مجموعه‌ آن افزود: یکی از کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین، کمیته امداد و نجات است که مسئولیت آن را سازمان هلال احمر برعهده دارد. کمیته اسکان، اعزام و تغذیه به عنوان یکی از کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین نیز در نظر گرفته شده که مسئولیت این کمیته برعهده سازمان حج و زیارت است.


مرادی پور با بیان اینکه ممکن است کمیته اسکان و اعزام بخشی از چادرهای مورد نیاز را برای اسکان زائرین از جمعیت هلال احمر تهیه کرده باشد، افزود: من خود در پایانه مرزی مهران حضور دارم و نظارت دقیق بر ارایه خدمات به زائران صورت می‌گیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha