نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه برنامه های مرضیه وحید دستجردی برای وزارت بهداشت گفت: اعضای کمیسیون در خصوص تصدی خانم دستجردی در وزارت بهداشت نظر مثبت دارند.

دکتر حسینعلی شهریاری در گفتگو با مهر از حضور مرضیه وحید دستجردی در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و ارائه برنامه های وزیر پیشنهادی برای وزارت بهداشت و درمان در کابینه دهم خبر داد و افزود: جلسه خوبی بود که در آن راجع به مسائل و مشکلات حوزه سلامت بحث و گفتگو شد.

شهریاری با تاکید بر اینکه هیچ کدام از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نظر منفی در خصوص خانم دستجردی برای تصدی پست وزارت بهداشت ندارند، گفت: موضوع "عدالت سلامت محور" از مهمترین موضوعاتی بود که وزیر پیشنهادی در این جلسه مطرح کرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به موارد دیگری همچون خصوصی کردن بخش سلامت، توجه به وضعیت پزشکان شاغل در بخش دولتی، سرانه درمان، تعرفه های پزشکی و پزشک خانواده اشاره کرد که در این جلسه از سوی نمایندگان مطرح و مورد قبول خانم دستجردی قرار گرفت.

مرضیه وحید دستجردی به عنوان وزیر پیشنهادی احمدی نژاد برای تصدی پست وزارت بهداشت در کابینه دهم در سال 1338 در شهر تهران متولد شده است. تحصیلات عالی خود را در سال 54 در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کرد و در سال 67 موفق به اخذ درجه تخصصی در رشته زنان و زایمان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha